اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس اوپن اوایل سپتامبر معرفی می شود

پیشتر مشخص شد که اولین گوشی تاشو وان پلاس با تاخیر رونمایی خواهد شد و در حالی که انتظار داشتیم گوشی وان پلاس اوپن در ماه آگوست رونمایی شود، اما باید تا سپتامبر برای رونمایی این مدل صبر کرد.

یوگش برار یکی از افشاگران صنعت در در پلتفرم X (توئیتر سابق) پستی را منتشر کرده است که ادعا می‌کند OnePlus Open در اواخر ماه آینده یا اوایل اکتبر معرفی می‌شود. پیش از این گزارش شده بود که وان پلاس این گوشی تاشو را در ماه آگوست عرضه خواهد کرد، اما به دلیل تصمیم لحظه آخری این شرکت مبنی بر کنار گذاشتن نمایشگر BOE به نفع سامسونگ، تاریخ عرضه رسمی به تعویق افتاد.

با این حال، عملکرد ضعیف نمایشگر تنها دلیل تاخیر در رونمایی گوشی وان پلاس اوپن نیست. به گفته منابع Brar، نبرد حقوقی مداوم بین Oppo و نوکیا بر سر نقض حق ثبت اختراع توسط اولی نیز باعث تاخیر در عرضه شده است. Oppo و OnePlus هر دو متعلق به غول فناوری چینی BBK Electronics هستند.

اگر شایعات صحت داشته باشند، OnePlus Open با گوشی‌هایی مانند Galaxy Z Fold 5 و Google Pixel Fold رقابت خواهد کرد. با مشخصات پریمیومی و قیمتی بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار در صورتی که بتواند کاربران را با عملکرد خود تحت تأثیر قرار دهد، مزیت رقابتی نسبت به آنچه سامسونگ و گوگل ارائه می‌دهند، خواهد داشت.

در مورد مشخصات، شایعه شده که OnePlus Open از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ حافظه داخلی برخوردار است. در صورت تا شدن، می‌توانید یک پنل نمایشگر ۶.۳ اینچی AMOLED را مشاهده کنید و با باز کردن دستگاه، یک صفحه نمایش بزرگ ۷.۸ اینچی ۲K AMOLED تاشو ارائه می‌شود.

گوشی وان پلاس اوپن در نزدیکی

انتظار می‌رود Open دارای یک دوربین سه گانه در عقب باشد که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسل اولتراواید و سنسور تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی شود. همچنین دارای دو دوربین سلفی شده که باید به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در نمایشگر داخلی اشاره کرد تا بتوانید صرف نظر از اینکه گوشی تا شده یا باز باشد، سلفی بگیرید.

گوشی پرچمدار فعلی این شرکت OnePlus 11 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۲۳ به دلیل نرم افزار و سرعت چشمگیرش موردتوجه قرار گرفت. زمان نشان خواهد داد که آیا OnePlus موفق خواهد شد همان موفقیت را با تلفن تاشوی آینده خود تکرار کند یا خیر. این برند چینی هر سال نسل جدیدی گوشی‌های میان رده و پرچمدار خود را معرفی کرده و به مخاطب ارائه می‌دهد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم جزئیاتی که تاکنون فاش شدند، به حقیقت تبدیل شوند. برکسی پوشیده نیست که وان پلاس قصد دارد یک رقیب چالش برانگیز برای رقبا معرفی کند. پیشتر تصویر رندر این گوشی فاش شد که به محصول اوپو یعنی فایند N شباهت داشت. در هر صورت رونمایی چندان دور نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا