اخبار تکنولوژی

تلفن وان پلاس ایس ۳ در چند قدمی رونمایی

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن وان پلاس ایس ۳ به همراه ایرفون Buds 3 TWS در چین طی روز ۴ ژانویه است. این برند قبل از مراسم رونمایی از جزئیات کلیدی محصولات آینده خبر داده است. اکنون، OnePlus یک تیزر جدید در حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده که به ما نگاه خوبی به جلو نمایشگر Ace 3 می‌دهد و همچنین جزئیات بیشتری را فاش می‌کند.

طبق جدیدترین تیزر، وان پلاس Ace 3 دارای قاب کناری ۱.۳۶ میلیمتری و قاب پایینی ۱.۹۴ میلیمتری خواهد بود. دستگاه دارای حفره دوربین وسط نمایشگر بوده که جلوه جذابی دارد. قاب و تصویر گوشی هوشمند نشان می‌دهد که نمایشگر لبه به لبه و تجربه تماشای همه جانبه را ارائه می‌دهد. این دستگاه با لبه‌های کمی خمیده نیز دیده می‌شود. یک دکمه روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست و یک نوار لغزنده هشدار در لبه سمت چپ وجود دارد.

تلفن وان پلاس ایس ۳ در نزدیکی

تیزرهای گذشته پیشتر جزئیات زیادی از OnePlus Ace 3 آینده را تأیید کردند. این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED مجهز به BOE با فناوری نمایشگر ماتریس عکس و ویژگی «rain touch» دارد که امکان استفاده از دستگاه را با حالت مرطوب دست فراهم می‌کند. این گوشی هوشمند به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و محافظ  شیشه گوریلا گلس Victus 2 مجهز شده است. گوشی آینده دارای یک آنتن ۳۶۰ درجه برای پوشش سیگنال بهتر، پشتیبانی از Wi-Fi7، GPS دو فرکانس و NFC چند جهته خواهد بود. در بخش نرم افزار، Ace 3 تایید  که ۳ سال آپدیت سیستم عامل و چهار سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند.

شایعه شده است که OnePlus Ace 3 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. انتظار رفته دستگاه باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی داشته باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا وان پلاس محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. این برند هر سال مدل جدیدی برای معرفی داشته که ویژگی‌های بزرگی برای ارائه دارد. آیس ۳ یک پرچمدار بوده اما ارزان قیمت با چیپست پرچمدار سال ۲۰۲۳ که می‌تواند نظر علاقمندان را با فناوری‌های مدرن جلب کند.

جزئیات متعددی تاکنون منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا