اخبار

هواوی آنر ۱۰ (Honor 10) به صورت رسمی معرفی شد

هواوی آنر ۱۰ به صورت رسی رونمایی شد. این گوشی قیمتی کمتر از آنر ویوو ۱۰ دارد. این گوشی به دوربین ۵٫۸۴ اینچی مجهز شده و دارای بریدگی صفحه نمایش در بالای صفحه است.
نمایشگر این گوشی IPS LCD است و ۵٫۸۴ اینچ اندازه دارد همچنین از رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد که تراکم ۴۳۲ پیکسل بر اینچ به ارمغان می‌آورد. سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته است.
تراشه موجود در این گوشی کایرین ۹۷۰ است که در محصولات هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو نیز به کار گرفته شده. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، استفاده از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است؛ با این حال محصول جدید آنر از وجود اسلات کارت حافظه بهره نمی‌برد.
آنر ۱۰ در پشت گوشی از وجود یک دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی مونوکروم است. دوربین سلفی نیز از وجود سنسور ۲۴ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. عملکرد دوربین سلفی آنر ۱۰ در زمان ثبت تصاویر پرتره، نظیر آیفون اپل است.آنر 10آنر 10
این گوشی دارای دوربین هایی با قابلیت هوشمند است. در مورد ثبت ویدیو، دوربین اصلی قادر است تصاویری با رزولوشن ۴K ثبت کند؛ حال آنکه دوربین سلفی ویدیو‌ی فول اچ‌دی ثبت می‌کند.
باتری گوشی ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و با کابل یو اس بی تایپ سی شارژ می شود. قیمت تعیین‌شده برای این گوشی هوشمند ۴۱۵ دلار است و علاقه‌مندان می‌توانند از فردا آن را خریداری کنند. آنر ۱۰ با پشتیبانی از دو اسلات سیم‌کارت در رنگ‌های بنفش، آبی، سیاه و خاکستری به فروش می‌رسد.
 


بیشتر بخوانید:

آنر ۱۰ به جک هدفون ۳٫۵ میلی متر مجهز می شود

قیمت گوشی آنر ۱۰ (Honor ۱۰) فاش شد

دوربین آنر ۱۰ به قابلیت مبتکرانه تشخیص صحنه چندگانه مجهز می شود

آنر ۱۰ و کمترین حاشیه صفحه نمایش در بین گوشی های سال ۲۰۱۸

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا