اخبار

میت آر اس ، شاهکار شرکت چینی.هواوی کاری که سامسونگ نتوانست انجام دهد را انجام داد!

هواوی پس از رونمایی میت آر اس پورشه دیزاین کاری کرد که سامسونگ هیچگاه نتوانست آن را انجام دهد. میت آر اس پورشه دیزاین یک گوشی همه چیز تمام و به نوعی تمام عیار چه از نظر طراحی و چه از نظر سخت افزاری است.
میت آر اس به عنوان یکی از پرچم داران هواوی در کنار هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو رونمایی شد و می توان به جرئت گفت که بهترین گوشی حال حاضر دنیا است. در این گوشی امکاناتی قرار داده شده که در هیچ تلفن همراه هوشمند دیگری قابل مشاهده نیست، به عنوان نمونه می‌توان به دوربین سه گانه دارای سنسورهای ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی و ظرفیت داخلی ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کرد.
داشتن میگروکپسول‌های PCM به منظور کاهش حرارت دستگاه و دو اسکنر اثر انگشت، دو ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این گوشی لوکس محسوب می‌شوند. از این دو اسکنر یک مورد عادی بوده و در پشت دستگاه قرار دارد و دیگری، در زیر نمایشگر گوشی جا خوش کرده است.
می‌توان گوشی هواوی میت آر اس را به وسیله بردن دست خود بر بالای نمایشگر آن، از حالت آماده به کار به حالت فعال در آورد. برخلاف اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سیناپتیکس که تا امروز در چند گوشی هوشمند به کار رفته است، این سد امنیتی در پرچمدار پورشه دیزاین هواوی سرعت عمل بسیار بالایی دارد.
میت آر اساویدر گوشی میت آر اس محدودیتی برای قرار دادن اثر انگشت روی صفحه نمایش وجود ندارد و هر مکانی که بخواهید در نیمه پایینی گوشی می توانید برای اسکن انگشت ،بگذارید. این دقیقا همان ویژگی است که سامسونگ در پی پیاده‌سازی آن در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بود و اکنون حتی احتمال استفاده از آن در گلکسی نوت ۹ نیز پایین به نظر می‌رسد.
قیمت این گوشی بر اساس آن چیزی که گفته شد، خیلی بالا است و از طرف دیگر چالش‌ برانگیز بودن فرآیند یکپارچه کردن آن‌ با سخت افزار دستگاه و عدم عملکرد صحیح همراه با محافظ‌های صفحه نمایش نیز از جمله مشکلات آن است.
 


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا