اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس ACE 3 به دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسل تجهیز است

انتظار می‌رود وان‌پلاس گوشی وان پلاس ACE 3 را که یک گوشی شبه پرچمدار است، اواخر این ماه در چین معرفی کند. شایعات پیرامون آن ادعا کرده که این دستگاه دارای دوربین تله فوتو خواهد بود.

با این حال، یک افشای جدید، توسط افشاگر صنعت Digital Chat Station، نشان می‌دهد که OnePlus دوربین تله فوتو را از دستگاه حذف کرده است. بر اساس این افشاگر، سیستم دوربین اصلاح شده Ace 3 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی شده که احتمالاً برای لنز اولتراواید است.

افشا جدید ادعا می‌کند که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که به نظر رسیده یک دوربین ماکرو باشد، جای ادعاهای گزارش‌های قبلی مبنی بر داشتن یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر را گرفته است. برای سلفی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. علاوه بر این، اطلاعاتی درباره طراحی و سایر مشخصات Ace 3 نیز تکرار کرد. از نظر ظاهری، دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده دارای حفره وسط نمایشگر بوده و فریم فلزی هم دارد. عقب آن جنس شیشه داشته و در سه رنگ آبی، طلایی و خاکستری به فروش خواهد رسید.

انتظار می‌رود Ace 3 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی BOE X1 8T LTPO باشد که وضوح ۱.۵K (2780 x 1264 پیکسل)، کاهش نور PWM در سطح ۲۱۶۰ هرتز و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. به نظر رسیده که این همان پنل نمایشگر موجود در Realme GT 5 Pro باشد.

وان پلاس ACE 3 در نزدیکی

Ace 3 دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که تا ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت. همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند، Ace 3 احتمالاً در ماه ژانویه به عنوان OnePlus 12R در بازار جهانی تغییر نام خواهد داد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا وان پلاس محصول جدید خود را بزودی معرفی کرده به شایعات پایان دهد. این مدل شبه پرچمدار ویژگی‌های بزرگی داشته و می‌تواند نظر علاقمندان را جلب سازد. جزئیات کافی نیست تا به آن اشاره کرد و پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

وان پلاس در تلاش بوده برای سال ۲۰۲۴ چندین گزینه جذاب جهت معرفی داشته باشد. اطلاعات محدود بوده و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا