اخبار

ورود بزرگان ساعت‌سازی به دنیای ساعت‌های هوشمند اندرویدی

ورود بزرگان ساعت‌سازی به دنیای ساعت‌های هوشمند اندرویدی

ساعت‌های هوشمند اندرویدی

ساعت‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند تا جایگاه خود را در میان کاربران دستگاه‌های دیجیتالی همراه باز کنند و بسیاری از افراد دلیل این امر را ظاهر نه‌چندان مناسب این ساعت‌ها می‌دانند. این امر موجب شده است تا شرکت‌های ساعت‌سازی معتبر بین‌المللی به دنبال این باشند که این بازار را در تسخیر خود درآورند و در همین راستا نیز شرکت‌های خوش‌نامی به این بازار وارد شده‌اند.

در همین راستا نیز کمپانی مشهور ساعت‌سازی موادو به‌تازگی خانواده جدیدی از ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ور را جهانیان معرفی کردند. این کمپانی چندی پیش با همکاری کمپانی اچ‌پی به ساخت ساعت‌های هوشمند آنالوگ دست زده بود. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا همکاری‌های خود را گوگل را نیز افزایش داده و به تولید ساعت‌های هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید ور ۲٫۰ دست بزند.

ساعت هوشمند اندرویدی موادو کانکت که درواقع حاصل ورود موادو به دنیای اندروید ور ۲٫۰ است چیزی در حدود ۴۹۵ دلار قیمت خواهد داشت. این ساعت هوشمند دارای صورت‌های منحصربه‌فرد و قابل‌تغییری است که هرکدام از آن‌ها یادآور طراحی‌های بدیل کمپانی موادو هستند. این ساعت هوشمند اندرویدی همچنین برخلاف بسیاری از ساعت‌های هوشمند قابلیت سازگاری با را نیز دارد. بااین‌حال بر اساس آخرین خبرهای منتشرشده از این کمپانی ۵ طراحی یاد شده برای این ساعت هوشمند همگی مردانه است و تاکنون هیچ طراحی‌ای برای زنان در نظر گرفته نشده است.

دو برند ساعت‌سازی مشهور دیگر که تحت نظارت شرکت موادو هستند یعنی تامی هیلفیگر و هوگو باس نیز به‌احتمال‌زیاد به‌زودی در میان محصولات خود مجهز به ساعت‌های هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید ور خواهند بود و در نمایشگاه ساعت Baselworld در کشور سوئیس رونمایی می‌شوند. به‌این‌ترتیب رقابت بین نام‌های بزرگ در بازار ساعت‌های هوشمند به‌شدت بالا گرفته است و به نظر می‌رسد که شاهد جهشی ویژه در این بازار نسبتا راکد باشیم.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا