اخبار تکنولوژی

گوشی جدید اوپو CPH2599 در راه است

یک گوشی هوشمند جدید اوپو CPH2599 با شماره مدل مورد اشاره، اکنون در پلتفرم گواهی TKDN و BIS مشاهده شده است. این گوشی هوشمند آینده از اوپو با شماره مدل CPH2599، در پایگاه داده TKDN اندونزی رویت شد و مشخص شده که یک دستگاه ۵G است که از اتصال شبکه ۲G، ۳G، ۴G و ۵G پشتیبانی می‌کند.

با ورود به گواهی BIS گوشی هوشمند، هیچ چیز خاصی از طریق فهرست آن در پایگاه داده فاش نشده، به جز تاریخ گنجاندن آن (۳۰ اکتبر ۲۰۲۳) در پلتفرم BIS. به غیر از جزئیات ذکر شده، اطلاعات دیگری در مورد گوشی هوشمند آینده OPPO در دسترس نیست. این بدان معناست که برای تایید نام اسمارتفون و مشخصات مورد انتظار آن باید تا رسیدن بروزرسانی بیشتری صبر کنیم.

با این حال یک چیز با گواهینامه‌های TKDN و BIS گوشی هوشمند اوپو CPH2599 تایید شده است. این دستگاه هم در بازار اندونزی و هم در بازار هند عرضه خواهد شد. اوپو در مورد به‌روزرسانی‌های اخیر اوپو، دستگاه تاشو Find N3 خود را در ماه گذشته در چین و همچنین در بازار جهانی عرضه کرد و به دنبال آن، اوپو A2m و اوپو A79 در بازارهای چین و هند معرفی شدند. این برند همچنین تاریخ عرضه گوشی هوشمند اوپو A2 5G در چین را تأیید کرده که در ۱۱ نوامبر، هفته آینده عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، اوپو رسماً فاش کرده که گوشی هوشمند پرچمدار Find X7 Pro مجهز به جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام خواهد بود.

اوپو CPH2599 یک میان رده کارآمد

در دیگر خبرها هفته گذشته، اوپو تایید کرد که به‌زودی تلفن اوپو A2 5G را عرضه خواهد کرد. به‌تازگی، این شرکت آن را در Oppo Mall، فروشگاه آنلاین رسمی اوپو در چین، فهرست کرد. این شرکت همچنین تایید کرده که از ۱۱ نوامبر برای خرید در دسترس خواهد بود. با توجه به نام تجاری، A2 یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های همراه با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازار است.

A2 در دو پیکربندی موجود است: یکی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، با قیمت ۱۶۹۹ یوان (۲۳۲ دلار) و دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت کمی بالاتر ۱۷۹۹ یوان (۲۴۶ دلار) به فروش می‌رسد. این گوشی در سه رنگ مانند جینگهای مشکی، بنفش و سبز عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا