اخبار تکنولوژی

پیش خرید پراستقبال از سری اوپو Find X7

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‎‌های هوشمند پرچمدار سری اوپو Find X7 در بازار چین است. در حالی که این اعلامیه برای هفته آینده تنظیم شده، رزرو آنلاین این دستگاه‌ها فعال شده و به نظر می‌رسد که سری Find X7 در حال حاضر تقاضا زیادی دارد.

برای کسانی که نمی‌دانند، غول فناوری چینی قرار است Find X7 و Find X7 Ultra را در بازار خانگی خود در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ معرفی کند. پیش رزرو دستگاه‌ها از قبل فعال شده است و اکنون این شرکت اخیراً اعلام کرده که رزرو آنلاین این سری در سراسر جهان همه کانال‌ها از ۱ میلیون عبور کرده‌اند. این به وضوح محبوبیت این گوشی‌های هوشمند پیشرفته آینده را نشان می‌دهد.

Find X7 دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. از سوی دیگر، انتظار رفته Find X7 Ultra به چیپ قدرتمند و پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 و حافظه ذخیره‌سازی مشابه مجهز شود. به نظر می‌رسد هر دو مدل از زبان طراحی مشابهی برخوردارند، در جلو دارای یک حفره دوربین وسط با لبه‌های منحنی است، در حالی که در عقب دارای یک پنل دو رنگ با ماژول دوربین عظیم به چشم خواهد خورد.

سری اوپو Find X7 شگفت انگیز است

سری اوپو Find X7

عقب دارای سیستم دوربین سه گانه برای Find X7 است، در حالی که مدل Find X7 Ultra یک سیستم دوربین چهارگانه را ارائه می‌دهد. دومی اولین گوشی هوشمندی است که دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 سونی ۱ اینچی بوده و همچنین اولین گوشی است که دوربین تله فوتو پریسکوپ دوگانه را ارائه می‌دهد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید زیرا رونمایی چندان دور نیست.

در دیگر خبرها یک منبع آگاه قابل اعتماد اکنون نشان داده است که چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی‌ها معرفی شوند. به گفته وی، هر دو سری تولید همان زمان معرفی خواهند شد. بر اساس گزارش Digital Chat Station، سری Find X7 و سری آنر Magic 6 حدود ۸ تا ۱۰ ژانویه معرفی و عرضه خواهند شد. این بدان معناست که آنها قبل از سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ معرفی خواهند شد.

از بین همه این گوشی‌ها، مدل ساده Find X7 تنها گوشی با چیپست متفاوت خواهد بود. این دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که گوشی‌های باقی مانده دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 هستند. تمام سری Find X7 دارای دوربین زوم خواهند بود. در واقع، «Pro» و «Ultra» به دو دوربین زوم پریسکوپ در مقابل دوربین مدل استاندارد مجهز خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا