اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی C53 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل همراه است

گوشی ریلمی C53 را در ماه می با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی کرد و حال قرار است بزودی شاهد گوشی جدید این مدل با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل باشیم که بزودی از راه خواهد رسید.

این مدل در تاریخ ۱۹ جولای معرفی خواهد شد. مدلی که در بازار هند به فروش خواهد رسید. ریلمی جزئیاتی از مشخصات C53 جدید را ارائه نکرده است، اما طراحی و مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را در وب سایت رسمی هند خود فاش کرد.

نوع ۱۰۸ مگاپیکسلی Realme C53 شبیه به مدل ۵۰ مگاپیکسلی به نظر می‌رسد. با این حال، پنل عقب آن طراحی دو رنگ داشته و سه دایره که دوربین‌ها و فلاش را در خود جای دادند. علاوه بر این، مدل ۱۰۸ مگاپیکسلی ضخیم‌تر از نسخه ۵۰ مگاپیکسلی است.

نسخه ۱۰۸ مگاپیکسلی Realme C53 مانند همتای ۵۰ مگاپیکسلی خود دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده، اما سرعت شارژ آن کندتر است زیرا به جای ۳۳ وات، از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ریلمی C53 جدید با دوربین بهتر

می‌توانید انتظار داشته باشید که Realme ویژگی‌های بیشتری از C53 جدید را در آستانه معرفی چهارشنبه آینده نشان دهد. در اخباری مرتبط ریلمی گوشی هوشمند GT Neo 5 را در اوایل فوریه امسال عرضه کرد. گویی این برند در حال کار بر روی جانشین آن یعنی ریلمی GT Neo 6 است. مشخصات کلیدی دستگاه ماه گذشته فاش شد.

در حال حاضر، محصول آینده در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط استیو همرستوفر قابل اعتماد (معروف به Onleaks)رویت شده است. این تصاویر اولین نگاه به Realme GT Neo 6 محسوب می‌شود.

رندرهای فاش شده Realme GT Neo 6 را با نمایه‌ای باریک دارای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست نشان می‌دهد. یک پنل عقب دو رنگ با ماژول دوربین به رنگ مشکی و باقی پنل دارای رنگ سبز است. ریلمی GT Neo 6 با یک ماژول افقی مستطیلی شکل بیرون زده نیز دیده شده که شبیه به گوشی‌های نسل اخیر پیکسل است.

جزیره دوربین دارای دو حلقه در سمت چپ بوده که سه سنسور را در خود جای داد. به نظر می‌رسد سمت راست ماژول دارای یک پنل شفاف با لوگوی اسنپدراگون است. این دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در Realme GT Neo 6 نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین با پشتیبانی از NFC عرضه خواهد شد. این همه اطلاعاتی است که از این تلفن هوشمند داریم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا