اخبار

پی‌سی جدید کمپانی اچ‌پی ویژه گیمرهای حرفه ای رونمایی شد

کمپانی اچ پی امروز در جریان مراسم گیمزکام از کامپیوتر دسکتاپ جدیدی تحت عنوان Omen X پرده برداشت که می تواند تجربه جدیدی از اجرای بازی را برای گیمرهای حرفه ای به ارمغان آورد.
 
اغلب گیمرها در انتخاب یک پی سی فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار می دهند که از جمله مهمترین آن ها، امکان سفارشی کردن و یا به عبارتی دیگر قابلیت ارتقای قطعات سخت افزاری آن است.
 
مهندسان کمپانی اچ پی نیز با در نظر گرفتن این اصل، از دسکتاپ جدیدی رونمایی کردند که با طراحی مکعبی شکل و البته چشم نواز خود، امکان استفاده از چند کارت گرافیک، پاور، هارد درایوها و غیره را برای کاربران فراهم می کند.
 

پی‌سی جدید کمپانی اچ‌پی ویژه گیمرهای حرفه ای رونمایی شد

 
مدل پایه این کیس از پردازنده Core i7 اسکای لیک، رم ۸ گیگابایتی، کارت گرافیک ۴ گیگابایتی Radeon RX 480، هارد ۲ ترابایتی و حافظه SDD 256 گیگابایتی بهره می برد و می تواند به خوبی از پس اجرای بازی هایی با رزولوشن ۴K و یا مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی برآید.
 
این محصول از ۱۰پورت USB برخودار است که از این تعداد، ۸ پورت از نوع USB 3.0 و ۲ پورت نیز از نوع USB نوع C هستند. در خصوص توان گرافیکی این دستگاه نیز باید گفت که با Omen X، امکان استفاده دو کارت گرافیک GeForce GTX 100 و یا دو کارت گرافیک ARM Radeon R9 Fury X فراهم خواهد بود.
 
قیمت این پی سی برابر با ۱۷۹۹ دلار عنوان شده و جالب این جاست که این شرکت شاسی این کیس را نیز با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه خواهد کرد و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، قطعات سخت افزاری مد نظر را در این کیس تعبیه کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا