اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه جولای برای گلکسی Note 20 منتشر شد

در اوایل این هفته، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جولای ۲۰۲۳ را برای سری گلکسی Note 20 در اروپا منتشر کرد. اکنون، این شرکت کره‌ای شروع به انتشار به‌روزرسانی امنیتی جدید برای نسخه‌های قفل شده توسط اپراتور گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا در ایالات متحده کرده است.

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 اولترا قفل‌شده توسط اپراتور دارای نسخه نرم افزاری N98xUSQS4HWF5 است. این آپدیت در ایالات متحده منتشر شده و طی چند روز آینده شامل تمام شبکه‌های اپراتور در دسترس خواهد بود. آپدیت بروزرسان امنیتی جولای  ۲۰۲۳ را ارائه داده که بیش از ۹۰ آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم افزار را برطرف می‌کند. این ویژگی‌های جدید بهبود عملکرد را به ارمغان نمی‌آورد.

اگر نسخه قفل شده توسط شرکت مخابراتی گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ اولترا در ایالات متحده دارید، می‌توانید همین الان به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install مراجعه کنید.

سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ را به عنوان جدیدترین سری دستگاه‌های گلکسی نوت تاکنون عرضه کرد. این دستگاه‌ها با اندروید ۱۰ عرضه شدند و به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را در اواخر سال ۲۰۲۰ دریافت کردند. سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را در اواخر سال ۲۰۲۱ و به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را در اواخر سال ۲۰۲۲ برای آنها منتشر کرد.

گوشی گلکسی Note 20 و کسب آپدیت جدید

در اخباری مرتبط هفته گذشته، سامسونگ فروش آفلاین نسخه جدید گلکسی اس ۲۱ ۵G را با اسنپدراگون ۸۸۸ آغاز کرد . اکنون این گوشی هوشمند موسوم به گلکسی S21FE 2023،در بازار هند عرضه شده است.

دستگاه به طور رسمی در وب سایت سامسونگ هند برای خرید فهرست شده است. برای کسانی که نمی‌دانند، غول فناوری کره‌جنوبی Galaxy S21 FE را با تراشه Exynos 2100 در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی کرد. نوع جدید این گوشی دارای تراشه Qualcomm، یعنی تراشه Snapdragon 888 است.

گلکسی S21FE 2023 در یک پیکربندی عرضه می‌شود که دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همانطور که در صفحه نمایش قابل مشاهده است، دستگاه با برچسب قیمت ۴۹۹۹۹ روپیه (۶۰۷ دلار) در وب سایت سامسونگ هند فهرست شد. این مدل در چندین رنگ مانند زیتونی، گرافیت، اسطوخودوس، سفید و آبی دریایی به فروش می‌رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به بخش بروزرسان نرم افزاری گوشی موردنظر خود مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا