اخبار تکنولوژی

گوگل Magic Eraser در راه iOS و اندروید

شرکت گوگل از زمانی که تراشه تنسور را به کار گرفت، قابلیتی موسوم به گوگل Magic Eraser هم در گوشی‌های پیکسل شاهد بودیم. این قابلیت موجب حذف اشیا اضافی از عکس‌ها شده و بهبودی در تصویر ایجاد می‌کند.

در واقع گوگل Magic Eraser با هوش مصنوعی که دارد این ویژگی را به مخاطب ارائه می‌دهد. چیپ تنسور در حال حاضر برای سری پیکسل ۶ و سری پیکسل ۷ تدارک دیده شده و از این رو قابلیت مذکور در آنها لحاظ شد.

به تازگی این شرکت اعلام کرده که ویژگی مذکور در سایر گوشی‌های اندرویدی و iOS دردسترس است. البته این قابلیت از ۲۵ فوریه ارائه شده و افراد با رفتن به اپ استور و گوگل پلی استور آن را دریافت کنند.

گوگل Magic Eraser به سایر پلتفرم ها می رسد

گوگل Magic Eraser

اگر از جمله افرادی هستید که همیشه به عکاسی می‌پردازید و چنین ابزاری موردنیاز است، از گوگل مجیک اریزر بهره گیرید که گزینه‌ای بسیار کاربردی و کارآمد است. در اخباری مرتبط گوگل پیشتر رقیب ChatGPT را با نام گوگل بارد معرفی کرد. ربات هوش مصنوعی چت که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال ارائه رقیبی برای آن هستند. اما اخیرا بارد دچار اشتباهی شده و ارزش این شرکت را کاهش داد.

به گزارش رویترز، گوگل بارد موجب کاهش ارزش سهام آلفابت شده است. شرکت مادر گوگل و حال مشخص نیست بتواند با جبران عملکرد خود ارزش را افزایش دهد. ارزش سهام این شرکت در پایان معاملات روز ۱۰ فوریه، کاهش ۹ درصدی را تجربه کرد.

گوگل بارد بر پایه مدل زبانی LaMDA ساخته شد و این شرکت مدعی است که رقیب جدی ChatGPT محسوب می‌شود. حال در این بین با اشتباه فاحشی که مرتکب شده، گوگل را با ضرر مالی رو به رو کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا