اخبار تکنولوژی

کنسول دستی لنوو بزودی معرفی می شود

کنسول دستی لنوو  Legion Go بزودی معرفی خواهد شد و اکنون اولین تصاویر آن قبل رونمایی فاش شد. کنسول دستی که این روزها بیشتر شرکت‌ها تصمیم گرفتند به سراغ آن بروند.

این اولین تصاویری است که از کنسول دستی لنوو منتشر شد. دستگاهی که به رقابت با Steam Deck و ایسوس ROG Ally و دیگر دستگاه‌های مشابه Ayaneo و Onex خواهد پرداخت. Legion Go احتمالاً مانند Ally تحت ویندوز ۱۱ عمل کند. اگرچه مشخص نیست آیا لنوو یکی از شکایات اصلی کاربران در مورد این کنسول دستی را برطرف کرده یا خیر. دستگاه یک حالت دستی برای ویندوز است که بیشتر شبیه رابط کاربری Steam Deck عمل می‌کند. از آنجایی که رابط کاربری تحت Steam Deck بوده می‌تواند کاربر پسند باشد.

وقتی صحبت از طراحی فیزیکی به میان می‌آید، به نظر می‌رسد لنوو از کنسول نینتندو سوییچ با کنترلرها الهام گرفته شد. همچنین طراحی مشابهی با Onexplayer 2 خواهید یافت. اگر می‌خواهید بازی‌ها را در حالت دسکتاپ انجام دهید، دارای کنترلرهای جداشدنی شبیه به Joy-Con است.

Legion Go همچنین به نظر می‌رسد دارای پایه‌ای عریض در عقب است که برخلاف Switch OLED نیست. این باید به حفظ امنیت بیشتر آن هنگام بازی در حالت دسکتاپ کمک کند زیرا پایه پهنای دستگاه را می‌پوشاند. یک انتخاب جالب اینجاست که به نظر می‌رسد لنوو چندین دکمه ماکرو اضافه کرده است.

کنسول دستی لنوو بزودی معرفی می شود

کنسول دستی لنوو

برای شروع، دو عدد در سمت راست کنترلر وجود دارد. اگرچه به طرز عجیبی، ماشه سمت راست روی کناره منحنی می‌شود و اساساً همان دکمه بالای آن دو دکمه ماکرو است. همچنین دو کلید دیگر با قابلیت تعویض مجدد در عقب دسته سمت راست کنترلر وجود دارد.دو مورد دیگر در دسته کنترلر سمت چپ.

اگرچه به دلایلی لنوو تصمیم گرفت آنها را در کنترلر چپ عمودی و در سمت راست افقی کند. در طراحی کنترلرها، شما کم و بیش تنظیمات استاندارد خود را دارید. دو جوی استیک، d-pad و چهار دکمه اکشن هم وجود دارد. به نظر می‌رسد لنوو یک صفحه لمسی روی کنترلر سمت راست اضافه کرده است. احتمالاً برای استفاده از ماوس، زیرا با چرخ اسکرول در پشت همان کنترلر متصل می‌شود. در فاش‌ها همچنین اشاره شده که آن را روی پردازنده‌های فونیکس AMD اجرا می‌کند. به نظر می‌رسد دو پورت USB-C و پورت صوتی ۳.۵ میلی متری نیز وجود دارد.

اگرچه برخی از تصمیمات طراحی ممکن است کمی عجیب به نظر برسند، اما می‌تواند یک کنسول دستی بسیار خوب باشد. البته عمر باتری و عملکرد آن نقش مهمی در این امر ایفا خواهد کرد. باید منتظر ماند لنوو محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. دستگاهی که قطعا با سخت افزار قدرتمند همراه خواهد شد و نیاز مخاطب را برآورده می‌کند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا لنوو این دیوایس خود را رونمایی کرده و به شایعات پایان دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا