اخبار

چینی ها از آنر ۸ پلی گوشی هوشمند اقتصادی رونمایی کردند

شرکت چینی آنر که زیر مجموعه ای از هواوی محسوب می شود، اخیرا از جدیدترین محصول خودش با نام آنر ۸ پلی رونمایی کرده است. البته با کمی بررسی این گوشی هوشمند متوجه می شویم که نسخه پلی از آنر ۸ در واقع همان Honor 8s می باشد که برای بازارهای جهانی آماده شده است. با این حال گفته شده است که نسخه پلی از هشتمین نسل آنر، تنها برای بازار چین طراحی شده و به قیمت ۱۳۰ دلار قابل خریداری خواهد بود.

آنر ۸ پلی (Honor 8 Play)، دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی می باشد که وضوح تصویر اچ دی پلاس را به شما ارائه خواهد داد. این نمایشگر که دارای نسبت ابعاد ۱۹:۹ بوده ودر قسمت بالایی خود از یک طراحی با ناچ قطره ای بهره مند می باشد. این برش قطره ای محل حضور دوربین سلفی دستگاه می باشد که از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تشکیل شده است. اما نکته قابل تامل در پنل جلویی دستگاه حاشیه های زیاد می باشد که از جذابیت ظاهری آن کاسته است. پنل پشتی این گوشی هوشمند میزبان یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2  می باشد که برای این رده از دستگاه ها مناسب به نظر می آید. البته باتوجه به قیمت این گوشی نبود حسگر تشخیص اثرانگشت کاملا طبیعی خواهد بود.

آنر ۸ پلی محصول اقتصادی هوآوی

آنر در این مجصول از یک تراشه هلیو A22 مدیاتک، به منظور پردازش اطلاعات دستگاه استفاده کرده است که به وضوح اقتصادی بودن آن را نشان می دهد. گفتنی است که این گوشی، تنها در یک نسخه و با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابابت فضای ذخیره سازی تولید می شود، البته با توجه به وجود درگاه حافظه، کاربران می توانند تا ۵۱۲ گیگابایت رم خارجی نیز استفاده کنند. همچنین این گوشی دارای سه شیار خواهد بود و برای استفاده از کارت حافظی نیاز به فدا کردن سیم کارت دوم نخواهید داشت. هر دو شیار سیم ‌کارت هم از اتصال ۴G پشتیبانی خواهند کرد. این ویژگی می توان نکته بسیار خوبی برای استفاده کنندگان از سیم کارت های ثانویه باشد.

آنر ۸ پلی له صورت پیشفرض به اندروید پای ۹.۰ و با رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز گردیده و به دست کاربران خواهد رسید. همانطور که گفته شد در این محصول سنسوری برای تشخیص اثرانگشت وچود ندارد، ولی وجود تشخیص چهره دو بعدی می تواند برای محصولی در این رده قیمتی بد نباشد. انرژی الکتریکی موردنیاز دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت تامین می شود. در مجموع این دستگاه می تواند یکی از گزینه های مناسب افرادی باشد که به دنبال گوشی هوشمند ولی اقتصادی هستند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا