اخبار

اولین ویدیو تبلیغاتی تلفن همراه هوشمند اوپو F9 منتشر شد

تحلیل‌های وب‌سایت موبایلستان نشان می‌دهد که اوپو با افشای تلفن‌های همراه هوشمند غیررسمی خود رویکرد جدیدی را در رابطه با محافظت از اسرار این دستگاه‌ها درپیش گرفته است! به همین جهت، درحالی‌که همراه هوشمند اوپو F9 تا ۱۵ ام ماه میلادی جاری رونمایی نخواهد شد اما اولین ویدیو تبلیغاتی این محصول به کاربران ارائه شده است.

مطالب مرتبط

کمپانی اوپو در این ویدیو از یکی از بازیگران مشهور سینمای تایوان برای معرفی این محصول استفاده کرده است و اطلاعات و قابلیت‌های این همراه هوشمند به زبان تایوانی و با زیرنویس انگلیسی گفته‌شده‌اند. این همراه هوشمند در بدنه پشتی خود از طراحی الماس مانندی استفاده می‌کند و در دو رنگ قرمز طلوعی و آبی گرگ‌ومیش عرضه می‌شود.

اولین ویدیو تبلیغاتی تلفن همراه هوشمند اوپو F9 منتشر شد

این اولین بار است که اوپو از دوربینی دوگانه برای محصولات سری F خود استفاده می‌کند که از حالت پرتره نیز پشتیبانی می‌کند. بر اساس شایعات، این دوربین از لنز ۱۶+۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و همچنین شیار بسیار کوچک قرار گرفته بر روی بدنه جلویی این محصول منزل دوربینی ۲۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی شده است. علاوه بر این المان‌های طراحی اوپو ۹ F و اوپو R17 رده‌بالا با یکدیگر مشترک‌اند.

صفحه‌نمایش اوپو F9 از نوع ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی است و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن نیز بالای ۹۰ درصد است. این اولین تلفن همراه هوشمندی است که با فناوری گوریلاگلس ۶ به بازار عرضه می‌شود و پردازنده قرار گرفته بر روی آن نیز از نوع مدیاتک هلیو P20 است که از سیستم عامل مبتنی بر اندروید اوریو ColorOS 5.2 استفاده می‌کند.

تلفن همراه هوشمند اوپو F9 با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع VOOC به دست کاربر می‌رسد که بر اساس ادعاهای این تبلیغ می‌تواند در ظرف ۵ دقیقه شارژ، دستگاه خود را تا ۲ ساعت تأمین نیرو کند. فناوری شارژ سریع VOOC در تلفن‌های اولیه سری F یعنی اوپو F1 و اوپو F3 وجود داشت اما در مدل‌های جدیدتر دیده نشد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا