اخبار

کدهای اندروید P خبر از قابلیت شارژ بی سیم در سری گوگل پیکسل ۳ می‌دهند

گوگل چندی پیش نسخه آزمایشی اندروید P را معرفی کرد و حال با بررسی کد‌های مربوط به آن، به نظر می‌رسد که این نسخه از اندروید دارای قابلیتی به نام Dreamliner است که مربوط به شارژ بی‌سیم می‌شود. احتمالا چنین قابلیتی را در سری پیکسل ۳ شاهد خواهیم بود. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کمپانی گوگل سال گذشته در سری پیکسل ۲ قابلیت شارژ بی‌سیم را به کاربران خود ارائه نکرده بود. اما آن طور که از نسخه آزمایشی دوم اندروید P مشخص است، این کمپانی قصد دارد قابلیت مذکور را در سری پیکسل ۳ ارائه کند. XDA Developers اخیرا کشف کرده است که برخی رشته کد‌های مخفی در بین کد‌های اندروید P وجود دارد که مربوط به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هستند. گوگل قابلیت شارژ بی‌سیم را از نسخه ۴.۲ اندروید ارائه می‌کرد اما به نظر می‌رسد این شرکت در نسخه جدید اندروید قصد دارد تا هر چه بیشتر به لوازم جانبی نزدیک‌تر شده و قابلیت شارژ بی سیم را در اختیار کاربرانش قرار دارد. در این نسخه از اندروید شاهد منویی با نام Connected Devices یا دستگاه‌های متصل هستیم. این فرض بدان دلیل است که در کد‌های مذکور اسمی به نام Dreamliner وجود دارد که به نظر می‌رسد به شارژ بی‌سیم اشاره می‌کند.

مطالب مرتبط:

بر اساس آنچه که در بررسی اخیر به دست آمد، Dreamliner مربوط به قابلیتی است که فعلا عرضه نشده و نکته جالب‌تر اینکه قابلیت مذکور برای خود گوگل است و به طور مشخص توسط اپلیکیشن گوگل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به همین دلیل فعلا اپلیکیشن مذکور وجود ندارد تا با دانلود و نصب آن بتوانیم ویژگی فوق را بررسی کنیم. با تحقیق روی منابع مربوط به شارژ بی سیم متوجه شدیم که Dreamliner تنها با داک شارژر گوگل کار می‌کند و این داک به احتمال زیاد همراه با سری پیکسل ۳ معرفی و عرضه خواهد شد.
پیکسل ۳ ایکس ال
البته موضوع فوق فعلا در حد یک نظر است و معلوم نیست که سری گوگل پیکسل ۳ قابلیت شارژ بی سیم را خواهند داد یا خیر. اما باید بدین نکته نیز توجه کرد که بر اساس تصاویر فاش شده از این محصول، قاب پشتی پیکسل ۳ ایکس ال از شیشه ساخته شده است و بخشی از آن نیز به شکل مات در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته است. با این اوصاف انتظار می‌رود که شاهد قابلیت شارژ بی‌سیم در این سری از محصولات باشیم. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید که گوگل قصد دارد در سری پیکسل ۳ قابلیت شارژ بی سیم را ارائه کند؟ نظرات خود را با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا