اخبار

کشته شدن پسر جوانی در کشور ژاپن به‌دست راننده کامیونی در حال انجام بازی Pokemon Go

متاسفانه اعتیاد به بازی Pokemon Go که در سبک واقعیت مجازی قرار می‌گیرد، به حدی زیاد شده که موجب کشته شدن یک پسر جوان در کشور ژاپن توسط یک راننده کامیون شده است. این راننده اعتراف کرده است که در حین رانندگی در حال انجام بازی Pokemon Go بوده و به همین خاطر نتوانسته‌ است متوجه موقعیت شود.
از زمانی که عطش و تب و تاب مردم درمورد بازی Pokemon Go فروکش کرد، روز به روز شاهد اتفاقات کمتری درمورد اتفاقات پیرامون این بازی بودیم، اما متاسفانه این بازی اعتیاد آورد باز هم خبر ساز شده و این دفعه ماجرای دردناکی را رقم زده است.
بر اساس گزارشات منتشر شده از کشور ژاپن، یک پسر جوان توسط راننده کامیونی که در حال انجام بازی Pokemon Go در حین رانندگی بوده است، زیر گرفته و کشته شده است. نشریه ژاپن تایمز (Japan Times) اعلام کرده است که کیتا نوریتاکای (Keita Noritake) 9 ساله هنگامی که قصد داشته است از مدرسه به خانه بازگردد، توسط یک کامیون زیر گرفته شده و ۲ ساعت بعد جان خود را از دست داده است.
راننده کامیون ۳۶ ساله که نوبوسوک کاوای (Nobusuke Kawai) نام دارد، توسط پلیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد. پلیس محلی گزارش داده است که این راننده کامیون اعتراف کرده است که هنگام رانندگی در حال انجام بازی Pokemon Go بوده است. او همچنین بیان کرده است که عادت دارد هنگام رانندگی به انجام این بازی بپردازد و در گذشته نیز این عمل را تکرار کرده است.
لازم به ذکر است که در تابستان گذشته اتفاقات وحشتنام و خطرناک زیادی که به نوعی با بازی Pokemon Go ربط داشته‌اند، به وقوع پیوسته است. از تیراندازی، چاقو کشی و دزدی گرفته تا تصادف با ماشین پلیس، عبور از صخره‌های بلند و غیره درمورد این بازی اتفاق افتاده است. هرچند اتفاقات بسیار مثبتی هم درمورد این بازی به وقوع پیوسته (مانند آشنا شدن بازیکنان با یکدیگر به روشی جدید و در دنیای واقعی)، اما متاسفانه باید افسوس خورد که برخی از مردم به توصیه‎‌های سازندگان این بازی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نمی‌کنند و حوادث مرگ‌باری را رقم می‌زنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا