اخبار تکنولوژی

هزینه تعمیر گوشی ردمی کی ۷۰ پرو اعلام شد

شیائومی لیست قیمت تعویض قطعات جدیدترین پرچمدار ردمی کی ۷۰ پرو را برای تعمیرات بدون گارانتی منتشر کرده است. قیمت را به سختی می‌توان بالا نامید.

به عنوان مثال، تعویض باتری تنها ۱۷ دلار هزینه خواهد داشت. این قیمت شامل نیروی کار تکنسین نمی‌شود که بدون توجه به قطعاتی که باید تعویض شوند، ۵.۶۵ دلار هزینه دارد.

قیمت ماژول جدید صفحه نمایش اصلی Redmi K70 Pro بیش از ۷۸ دلار، ماژول دوربین اصلی ۱۶ دلار و پنل پشتی ۱۳.۵ دلار است. فقط مادربرد گران است و سپس عمدتاً به این دلیل که جایگزینی همراه با رم و تراشه‌های حافظه فلش انجام می‌شود. بنابراین، مادربرد نسخه رده پایه(۱۲/۲۵۶ گیگابایت) ۳۳۷ دلار قیمت دارد، نسخه برتر با ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه فلش، ۳۹۲.۵ دلار قیمت دارد.

در دیگر خبرها طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی ۱۵ استاندارد همان اندازه صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۴ را حفظ خواهد کرد. برخلاف مدل پرو، شیائومی برای مدل ساده به پنل منحنی تغییر نخواهد داد. شیائومی برای بسیاری از دستگاه‌های پرچمدار خود از جمله سری Xiaomi 13 Ultra، Redmi K60 Ultra و Redmi K70 به پنل‌های CSOT OLED متکی بوده است.

ردمی کی ۷۰ پرو یک گوشی کم هزینه

انتظار می‌رود این روند در سری ۱۵ شیائومی ادامه یابد و CSOT احتمالاً پنل OLED را برای سری‌های آینده تامین می‌کند. این افشا بیشتر به صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و فناوری نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز LTPO صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند ۱۵ تا ۲۰ درصد از عمر باتری را ذخیره کند.

افشاگر Digital Chat Station نیز جزئیاتی را در مورد شیائومی ۱۵ پرو آینده فاش کرده است. او افزود که صفحه‌نمایش با رزولوشن ۲K با حاشیه‌های نازک‌تر از شیائومی ۱۴ پرو، از ۰.۹ میلی‌متر به ۰.۶ میلی‌متر قابل توجه است. علاوه بر این، شایعه شده است که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت می‌گیرد.

توجه به این نکته مهم است که این افشاگری‌های اولیه هستند و باید شایعه دانست. سری ۱۴ شیائومی به تازگی در سرزمین اصلی چین عرضه شده و هنوز خبری رسمی در مورد عرضه جهانی آن وجود ندارد. علاوه بر این، شایعاتی در مورد شیائومی ۱۴ اولترا، جانشین مدل رده بالای سال گذشته، نیز منتشر شده است.

بنابراین برای تعمیر یک گوشی پرچمدار ردمی چندان نباید هزینه کرد و هزینه اعلامی نیز طبیعی بوده نه چندان بالا.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا