اخبار تکنولوژی

مشکل خطوط افقی سری ایفون ۱۴ پرو اپل بزودی رفع خواهد شد

در طی هفته‌های قبل بود که مشخص شد برخی از مدل‌های سری ایفون ۱۴ پرو اپل یک مشکل در بخش نمایشگر دارند. مسئله‌ای که ناشی از مشکل نرم‌افزاری بوده و موجب به وجود آمدن خطوط افقی روی گوشی می‌شود.

این مسئله سری ایفون ۱۴ پرو زمانی پدیدار شده که دستگاه روشن یا آنلاک می‌شود. گفته می‌شود این خطوط زرد یا سبز رنگ بوده و به صورت افقی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

شاید این مشکل چندان جدی به نظر نرسیده و به سرعت رفع می‌شود، اما موجب نگرانی مخاطبین دستگاه شده است. اپل این گزارش را بدست آورده و اعلام نمود بزودی با انتشار آپدیت نرم‌افزاری مسئله را رفع می‌کند.

احتمال دارد این شرکت با انتشار آپدیتی کوچک در قالب سیستم عامل iOS 16.3 دردسترس قرار گرفته و به مخاطبین ارائه شود. آپدیت ابتدا در مرحله بتا عمومی قرار گرفته و سپس به صورت گسترده منتشر می‌شود.

سری ایفون ۱۴ پرو و مشکل نمایشگر

سری ایفون 14 پرو

شاید اپل رسما به این موضوع نپرداخته باشد، اما برخی افراد نزدیک به این شرکت تایید کردند موضوع توسط شرکت کوپرتینویی مفهوم شده و بزودی با انتشار آپدیتی شاهد برطرف شدن مشکل خواهیم بود. نمایشگر بخش مهمی در هر دستگاه بوده و اگر از مسئله‌ای رنج ببرد، بی‌شک موجب ناراحتی کاربر خواهد شد.

در این بین سری آیفون ۱۴ پرو هم با چنین مشکلی برای کاربران نگرانی به وجود آورده و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کوپرتینویی چه برنامه‌ای در سر دارد. پیدا نیست دقیقا چه زمانی باید انتظار رونمایی چنین آپدیت را داشته باشیم و نباید خیلی زمان آن دور باشد. آپدیت iOS 16.3 بزودی به مخاطب خود ارائه خواهد شد و نباید به شایعات بی‌اساس پرداخت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا