اخبار

گلکسی نوت ۹ یک ماه زودتر معرفی خواهد شد

بر اساس گزارشات، سامسونگ گلکسی نوت ۹ حدود یک ماه زود‌تر و در اواخر ماه جولای معرفی خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص و دلیل این اتفاق به دست آوریم.
گفته می‌شود که پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ در ماه جولای معرفی خواهد شد. این در حالی است که پرچم‌دار فعلی سری S این کمپانی با نام گلکسی S9 اخیرا توانست به فروش ۱ میلیون نسخه‌ای در کره جنوبی برسد. البته این میزان فروش کمتر از انتظارات سامسونگ بوده است. بر این اساس گفته می‌شود که این کمپانی کره‌ای قصد دارد معرفی گلکسی نوت ۹ را زودتر انجام دهد.

مطالب مرتبط:

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، حکایت  از این دارند که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۹ را یک ماه زود‌تر و در ماه جولای معرفی کند. فروش این محصول نیز از اواسط ماه آگوست آغاز خواهد شد. این تصمیم باعث خواهد شد که سامسونگ بتواند به فروش خوبی دست یابد و البته در برابر اپل نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. اپل نیز محصول جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند. احتمال می‌رود که عرضه زود هنگام گلکسی نوت ۹ باعث کاهش فروش سری گلکسی S9 شود.
گلکسین نوت 8
در این گزارش همچنین اعلام شده است که سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار سری اس خود را نیز در ماه جولای با نام گلکسی S10 معرفی کند. این کمپانی امیدوار است تا پرچم‌دار این سری بتواند به حداکثر سطح فروش برسد. اما هرچه که باشد، فاصله یک ماهه بین معرفی دو محصول می‌تواند باعث هم پوشانی آن‌ها شده و در نتیجه یکی از این محصولات چندان جلب توجه نکند. معرفی دیگر این کمپانی نیز دراواخر ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2019 انجام خواهد شد که انتظار می‌رود این کمپانی در جریان این رویداد محصول انعطاف پذیری را معرفی کند. فعلا معلوم نیست که این محصول جذاب از چه زمانی روانه بازار خواهد شد. اما هر چه که باشد به دلیل جذابیت بالا می‌تواند فروش بسیار خوبی را تجربه کند.
با وجود اینکه سامسونگ از جدول زمان‌بندی جدیدی برای معرفی محصولاتش استفاده می‌کند، اما باید برای اعلام نظر قطعی در خصوص تاریخ دقیق معرفی آن‌ها، تا زمان معرفی رسمی هر کدام منتظر بمانیم. با وجود اینکه فاصله زمانی کمی بین معرفی پرچم‌داران سامسونگ وجود دارد و این موضوع می‌تواند فروش آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، اما این کمپانی کره‌ای همچنان از برنامه‌ای سنتی برای معرفی محصولاتش استفاده می‌کند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا گلکسی نوت ۹ می‌تواند انتظارات سامسونگ در زمینه میزان فروش را برآورده کند؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا