اخبار تکنولوژی

رونمایی آنر از گوشی Honor X8b میان رده

آنر از یک تلفن هوشمند میان رده جدید با نام گوشی Honor X8b در عربستان سعودی رونمایی کرد. این گوشی یک نسخه بهبود یافته از Honor X8 است که در ماه مارس سال جاری معرفی شد. X8b به جای پنل LCD، دارای صفحه نمایش AMOLED، دوربین‌های بهتر و برخی پیشرفت‌های دیگر است.

ابعاد گوشی جدید آنر ۱۶۱.۰۵ در ۷۴.۵۵ در ۶.۷۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است. دستگاه به یک پنل ۶.۷ اینچی AMOLED مجهز شده که رزولوشن فول اچ دی پلاس ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ رفرش ۹۰ هرتز، کاهش نور PWM 3240 هرتز و حداکثر روشنایی تا ۲۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 7.2 است که از ویژگی اعلان‌های Magic Capsule پشتیبانی می‌کند.

بریدگی بیضی شکل روی نمایشگر Honor X8b یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و یک فلاش LED را در خود جای داده است. پنل عقب دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزاری، Honor X8b دارای چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در پیکربندی‌های متعددی مانند ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم کارت، ۴G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.0G، GPS، پورت USB-C و حسگر اثرانگشت در کناره است.

گوشی Honor X8b با طراحی دوست داشتنی

گوشی Honor X8b

در عربستان سعودی، Honor X8b دارای قیمت اولیه حدود ۲۴۰ دلار است. محصول جدید آنر در سه رنگ مشکی نیمه شب، نقره‌ای تیتانیوم و سبز پر زرق و برق به فروش می‌رسد. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام بازارهای دیگر X8b را دریافت خواهند کرد وجود ندارد. آنر در تلاش بوده مدل‌های متنوعی را به سبد محصولش بیافزاید.

مدل جدید نیز طراحی شبیه به سایر مدل‌ها دارد. این کمپانی در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه‌های مختلفی همراه سازد و می‌خواهد با معرفی مدل‌های متنوع نظر علاقمندان را جلب سازد. آنر درصدد است بزودی گوشی‌هایی را تدارک بیند که در نوع خود کم نظیر هستند و مخاطبان بیشتری دارند.

این محصول نیز احتمالا بزودی در بازارهای بیشتری عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا