اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی Realme 11 4G

ریلمی اخیراً از سری Realme 11 Pro 5G با ویژگی‌های سطح پرچمدار رونمایی کرد که ذهن کاربران را به خود مشغول کرد. اکنون گزارش شده که روی عرضه دو گوشی هوشمند جدید در بازار کار می‌کند. این مدل Realme 11 5G و گوشی Realme 11 4G است.

Realme 11 5G اخیراً در وب‌سایت گواهی TDRA مشاهده شد و اکنون تصویر تبلیغاتی Realme 11 4G به بیرون درز کرده است. یک منبع آگاه به نام Abhishek Yadav اخیراً تصویری تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته که منبعی ناشناس بوده و برخی از مشخصات کلیدی گوشی و طراحی آن را فاش می‌کند.

طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر، این گوشی هوشمند در دو گزینه رنگی عرضه خواهد شد. در سوی دیگر ماژول دوربین دایره‌ای در قسمت عقب با برجستگی در پنل عقب دارد. ماژول دوربین برخلاف آنچه در گوشی‌های سری Realme 11 Pro دیده‌ایم، نه در مرکز، بلکه در سمت چپ پنل عقب قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد FHD+ عرضه می‌شود که با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود. صفحه نمایش با محافظ گوریلا گلس ۵ همراه شد. این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو G99 بهره می‌برد. تا آنجا که به دوربین مربوط می‌شود، یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت عقب گوشی قرار دارد.

قسمت سلفی گوشی با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی همراه شد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه ۱۷۸ گرم و ضخامت آن ۷.۹۵ است.

افشاگر همچنین در پست خود اشاره کرد که این گوشی هوشمند در ۳۱ جولای ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. تصویر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط اطلاعات دهنده نشان می‌دهد که مشخصاتی به زبان ویتنامی ذکر شده که حداقل یک بازار را برای عرضه تایید می‌کند و همچنین به بازارهای دیگر اشاره دارد.

گوشی Realme 11 4G در نزدیکی

گوشی Realme 11 4G

در اخباری دیگر شرکت ریلمی به تازگی سری گوشی ریلمی Narzo 60 را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی کرد. مدل پرو تقریبا شبیه به ریلمی ۱۱ پرو بوده که اخیرا راهی بازار شد. تنها تفاوت نسخه پرو با ریلمی ۱۱ پرو طراحی عقب و ظرفیت حافظه ۱ ترابایتی است. نارزو ۶۰ هم یک ریلمی ۱۱ ریبرند شده بوده که در بازار جهانی به فروش خواهد رسید.  Narzo 60 Pro یک نمایشگر AMOLED خمیده ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. مدل ساده نیز به یک نمایشگر امولد ۶.۴۳ اینچی با همان رزولوشن FHD+ اما نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شد.

هر دو گوشی جدید به چیپست مدیاتک مجهز شدند که یکی از انها Dimensity 7050 و دیگری Dimensity 6020 است. نکته بزرگ در مدل Pro، گزینه ذخیره سازی ۱ ترابایتی است که با ۱۲ گیگابایت رم همراه می‌شود. در عقب ، Narzo 60 Pro یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75، لنز ۲۶ میلی‌متری و OIS تعبیه شد. ماژول دیگر در عقب نیز دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. Narzo 60 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی تجهیز شد. هر دو گوشی جدید نارزو با رابط کاربری Relame UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد و باتری‌ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا