اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو CPH2607 در آینده نزدیک معرفی می شود

گوشی هوشمند آینده OPPO با شماره مدلCPH2607، پس از دریافت گواهی TKDN اندونزی، در پلتفرم گواهی BIS هند مشاهده شد. اوپو CPH2607 احتمالا یک میان رده جذاب خواهد بود.

تلفن هوشمند اوپو CPH2607 گواهی BIS با R-Number R-93005800 و شماره IS 13252 (بخش ۱): ۲۰۱۰ / IEC 60950-1 : 2005 & IS 163320223: همچنین به عنوان یک تلفن همراه طبقه بندی شده دریافت کرده و در حالی که پایگاه داده BIS چیز خاصی را فاش نمی‌کند. گوشی هوشمند CPH2607 در بازار هند نیز عرضه خواهد شد.

نوع جهانی سومین گوشی هوشمند تاشو افقی اوپو، Find N3، اخیراً در پایگاه داده Geekbench رویت شده و بسیاری از مشخصات کلیدی آن تایید شد. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز، رابط کاربری سفارشی ColorOS 13.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ و پردازنده گرافیکی Adreno 740 یکپارچه بهره می‌گیرد.

دومین دستگاه فرم فاکتور چرخشی این برند، اوپو Find N3 Flip، که قبلاً در بازار چین عرضه شده، رسماً اعلام شده که در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، راهی بازار هندوستان خواهد شد. دو دستگاه دیگر اوپو آینده، تلفن هوشمند A79 5G و تبلت Pad Neo نیز اخیراً در پلتفرم گواهی SIRIM مالزی مشاهده شدند.

اوپو CPH2607 در راه است

اوپو همچنین در اوایل ماه جاری یک گوشی هوشمند سری A را در بازار هند معرفی کرده بود. گوشی هوشمند A18 از اوپو با برچسب قیمت ۹۹۹۹ روپیه به فروش می‌رسد. این شرکت در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های میان رده و اقتصادی جذاب پر کرده تا بتواند علاقمندان را به خرید مجاب سازد.

البته مدل‌های پرچمدار اوپو را هم نباید فراموش کرد که دارای طراحی شیک و سخت افزار بسیار قدرتمند هستند. اوپو یک شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی چینی است که در دهه قبلی در شهر دونگوان تأسیس شد. این شرکت در ابتدا بر تولید دستگاه‌های صوتی و تصویری متمرکز بود، اما در سال ۲۰۱۱ با عرضه اولین گوشی هوشمند خود به بازار، به یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تبدیل شد.

اوپو در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و در سال ۲۰۲۲ ، سهم بازار آن در حدود ۸ درصد بوده است. این شرکت محصولات خود را در بیش از ۴۰ کشور جهان به فروش می‌رساند. از جمله محصولات اوپو می‌توان به گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش کننده بلوری، هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا