اخبار

شایعه: کنسول ایکس‌باکس وان ۲ ترابایتی در حال ساخت است

در حالی که زمان کوتاهی تا آغاز نمایشگاه E3 2016 باقی مانده، شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه جدیدی از کنسول ایکس باکس وان، منتشر شده است.
روز گذشته وب‌سایت گیم‌اسپات خبر از ساخت کنسول ایکس‌باکس وان ۲ ترابایتی داد. به نقل از منبع گیم‌اسپات، این کنسول به تازگی به لیست یک فروشگاه اضافه شده است. بر اساس تصویری که از این لیست منتشر شده، قیمت این کنسول ۴۴۹ دلار خواهد بود و در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) عرضه خواهد شد.
 
در حال حاضر مشخص نیست این کنسول به غیر از حافظه ذخیره سازی بیشتر، چه تفاوتی با نسخه قبلی خواهد داشت. برای تائید این شایعات تماس های مکرری با مایکروسافت گرفته شده اما تا این لحظه مایکروسافت هیچکدام از این شایعات را تائید نکرده است.
مایکروسافت پیش از این نسخه‌هایی از کنسول ایکس‌باکس وان با هارد درایو‌های ۵۰۰ گیگابایتی و یک ترابایتی را عرضه کرده بود. قیمت این کنسول ها در ابتدا از ۵۰۰ دلار شروع شد اما با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2016 قیمت این کنسول‌ها کاهش پیدا کرد و با توجه به لیستی که منتشر شده، قیمت این کنسول نیز در حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود. با این حال تمامی مدل‌های کنسول ایکس‌باکس وان از حافظه ذخیره‌سازی خارجی نیز پشتیبانی می‌کنند.

xbox one 2Tb

در صورت معرفی این کنسول در نمایشگاه E3، به نظر می‌رسد این تنها کنسولی باشد که مایکروسافت در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. همچنین در گذشته شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه‌ای سبک تر از ایکس‌باکس وان و ساخت دستگاه استریم توسط مایکروسافت وجود داشت.
کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 در روز دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا