اخبار

گوشی جدید آنر با نام آنر پلی ۷ (Honor Play 7) معرفی شد

Honor Play 7 جدیدترین محصول آنر محسوب می شود که در سکوت خبری معرفی شده است. این گوشی هوشمند که ظاهری زیبا دارد٬ در سه رنگ مشکی٬ آبی و طلایی با قیمت ۹۸ دلار از تاریخ ۲۲ June (اول تیر) در بازارهای چین عرضه خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید تا ضمن معرفی بیشتر این محصول جدید آنر راز قیمت پایین این گوشی هوشمند را نیز کشف کنیم.
باتوجه به مشخصات فنی این گوشی هوشمند محصول آنر که از قطعات ارزان قیمت هم نیستند٬ قیمت ۹۸ دلار برای یک گوشی هوشمند باور نکردنی است. آنر برای گوشی Honor Play 7 از یک تراشه نه چندان قدرتمند ۴ هسته ای Cortex-A53 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز به عنوان پردازنده استفاده کرده است که شاید بتوان گفت یکی از دلایل پایین بودن قیمت این گوشی هوشمند وجود این تراشه به جای نمونه‌های قدرتمندتر است.

مشخصات فنی گوشی Honor Play 7 :

Honor 7 Play که موفق به کسب تاییدیه TENAA هم شده است٬ دارای صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰*۷۲۰ و با نسبت ابعاد ۱۸:۹ است. این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و با شیشه خمیده ۲.۵ D پوشانده شده است. پردازنده این گوشی هوشمند یک پردازنده مدل MT6739 ازشرکت مدیاتک است که نقش قلب تپنده این گوشی را ایفا می‌کند. Honor Play 7 به سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو مجهز گشته و همچنین رابطه کاربری هواوی EMUI 8.1 برروی آن اجرا می‌شود.
آنر برای این گوشی هوشمند خود که دارای ابعاد بدنه ۱۴۶.۵*۷۰.۹*۸.۳ و وزنی در حدود ۱۴۲ گرم است٬ ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است که از طریق یک کارت حافظه جانبی می‌توان مقدار حافظه داخلی را افزایش داد.
Honor Play 7
گوشی Honor Play 7 مجهز به بک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان گوشی اصلی است. این دوربین که در پشت گوشی و در کنار یک فلش LED تعبیه شده دارای قابلیت‌هایی مانند: فوکوس خودکار تشخیص فاز(PDAF) است. آنر برای این گوشی هوشمند یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظرگرفته است. همچنین یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی٬ انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین می کند.
آنر پلی ۷ دارای امکاناتی مانند شبکه LTE، شبکه وایفایWi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه ۴.۲ و GPS ٬ جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و رادیو FM است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از دو سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای دو مودم VoLTE است.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا