اخبار تکنولوژی

گوشی آنر مجیک Vs2 معرفی و عرضه شد

آنر هفته گذشته از آنر مجیک Vs2 و آنر Watch 4 Pro در چین رونمایی کرد. Watch 4 Pro روز گذشته به فروش رسید، در حالی که این گوشی تاشو برای اولین بار در بازار چین جهت خرید در دسترس است.

آنر Magic Vs 2 در دو گزینه راهی بازار چین خواهد شد، یک مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. این مدل‌ها به ترتیب ۶۹۹۹ یوان (۹۵۷ دلار) و ۷۶۹۹ یوان (۱۰۹۴ دلار) قیمت دارند. این دستگاه در سه رنگ مشکی مخملی، آبی یخچالی و بنفش مرجانی عرضه می‌شود.

Magic Vs 2 دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED LPTO است که وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی تا ۲۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. پنل ۷.۹ اینچی تاشو AMOLED LTPO موجود در داخل، وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

در جلو، Magic Vs 2 یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. دوربینی در داخل وجود ندارد، اما پنل عقب دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با حداکثر زوم ۲.۵x می‌شود. زوم اپتیکال و زوم دیجیتال تا ۴۰ برابر است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر Magic OS 7.2 به فروش خواهد رسید.

آنر مجیک Vs2 به بازار بیشتری می رود

Magic Vs 2 در بخش سخت افزاری دارای چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است، بنابراین با گزینه‌هایی برای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ظرفیت ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت ارائه می‌شود. این دستگاه به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر ابعاد، وزن دستگاه ۲۲۹ گرم و در حالت تا شده ۱۰.۷ میلی‌متر است و در حالت تا شده به ۷.۱ میلی متر می‌رسد.

آنر همیشه سعی داشته محصولاتی کامل ارائه دهد و این محصول تاشو نیز یک گزینه باکیفیت و مشخصات کلیدی بزرگ است که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. مشخص نیست به جز چین در چه مناطقی باید شاهد عرضه این مدل باشیم. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت آنر مراجعه کنید تا اطلاعات کامل را بدست آورید.

پیدا نیست آیا تا پایان سال این شرکت گوشی تاشو فلیپ خود را به عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ معرفی خواهد کرد یا باید منتظر ماند. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری را شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا