اخبار

یک سوم فروش جمعه سیاه بازار آمریکا مربوط به تلفن همراه بود

جمعه سیاه یکی از مهم‌ترین حراج‌های سالانه در تمامی جهان است که در طول آن محصولات متنوعی با قیمت‌های باورنکردنی به مشتریان عرضه می‌شوند و آمار و ارقام امسال نشان داده‌اند که یک سوم فروش جمعه سیاه  بازار آمریکا مربوط به تلفن همراه بوده است.

مطالب مرتبط

این امر نشان دهنده این است که این دستگاه‌های دیجتالی محبوبیت بسیار بالایی دارند و بسیاری از کاربران به دنبال خرید دستگاه‌های همراه با قیمت مناسب و ارزان هستند. با این وجود نکته مهم این است که این آمار و ارقام تنها مربوط به کاربران کشور آمریکا است و شرکت مشهور ادوبی (Adobe که به اشتباه در ایران با نام ادوب شناخته می‌شود) آن‌ها را اعلام کرده است.
 یک سوم فروش جمعه سیاه بازار آمریکا مربوط به تلفن همراه بود
آمار به دست آمده در سال ۲۰۱۷ برابر با ۲۹.۱ درصد بود ولی آمار امسال حاکی از آن هستند که بیش از ۳۳ درصد از فروش جمعه سیاه  بازار آمریکا مربوط به تلفن همراه بوده است. در این میان ۴۸ درصد فروش تلفن‌های همراه از فروشگاه‌های آنلاین بوده است و سود به دست آمده از یک روز حراجی برابر با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار برای کسب و کارهای آنلاین بوده است.
شایان ذکر است که کارشناسان معتقدند که اصلی‌ترین دلایل افزایش محبوبیت تلفن‌های همراه هوشمند و خرید بیشتر آن‌ها به نمایشگر بزرگ‌تر، افزایش حافظه رم و بهبود پردازنده‌ها بازمی‌گردد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا