اخبار تکنولوژی

گوشی ناتینگ Phone 2a بزودی از راه می رسد

ناتینگ شرکت تحت رهبری Carl Pei سازنده Phone 2، ظاهراً روی یک گوشی جدید کار می‌کند. این شرکت اخیراً به دلیل افزایش نگرانی‌های امنیتی در مورد سرویس پیام‌رسان Nothing Chats، خبرساز شد. OEM مستقر در بریتانیا به طور رسمی سومین گوشی هوشمند را معرفی یا تایید نکرده است، اما یک افشای جدید به نام و طراحی ظاهری گوشی اشاره دارد. قابل ذکر است که ناتینگ Phone 2 در ۱۱ جولای امسال با چیپست ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی PPS در هند عرضه شد. این گوشی جایگزین اولین گوشی سال ۲۰۲۲ بوده و اکنون مدل جدید ناتینگ Phone 2a در راه است.

افشاگر صنعت Sanju Choudhary  در پست X به اشتراک گذاشت که ناتینگ روی یک تلفن هوشمند جدید کار نمی‌کند. با توجه به چرخه محصول آن، می‌توان پیش بینی کرد ناتینگ Phone 3 باشد، اما اطلاعات دهنده اصرار دارد که این مدل به جای ناتینگ Phone 2a است که به نظر می‌رسد دارای شماره مدل AIN142 است. این پست همچنین با رندر طراحی لو رفته از این گوشی رویت شده همراه است.

ناتینگ Phone 2a بزودی از راه می رسد

تصویر Phone 2a که توسط افشاگر به اشتراک گذاشته شده، نگاهی جزئی به پنل عقب گوشی می‌دهد. این گوشی با دوربین دوگانه عقب، رابط Glyph متمایز Nothing و پوشش شفاف عقب مانند همه گوشی‌های هوشمند Nothing دیده می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، Phone 2a احتمالاً با یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با یک شکاف حفره دوربین وسط همراه بوده و انتظار داریم بزودی از راه برسد.

آخرین گوشی هوشمندی که توسط Nothing عرضه شد، Phone 2 بود که در دو رنگ خاکستری تیره و سفید برای خرید در دسترس است. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند ناتینگ این میان رده را معرفی و عرضه کند. از آنجایی که سال گذشته اولین گوشی خود را با مشخصات شبه پرچمدار عرضه کرد، تصمیم گرفت نسل جدید با مشخصات پرچمدار عرضه شود.

بنابراین به دنبال آن است تا گوشی میان رده هم به سبد محصول خود بیافزاید. جزئیات بیشتری در دست نیست و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره داشت. کمپانی بریتانیایی در تلاش بوده تا مدل‌های متعددی را ارائه دهد. احتمالا بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا