اخبار

سری هدفون ناتینگ Ear با قابلیت حذف نویز معرفی شد

محصولات صوتی جدید ناتینگ اینجاست. این شرکت مستقر در لندن، سری هدفون ناتینگ Ear را در دو مدل استاندارد و و (a) در بازارهای جهانی معرفی کرد. مدل نخست یک پیشنهاد برتر است در حالی که دومی یک نسخه ارزان قیمت مقرون به صرفه درست مانند فون (۲a) که با فون (۲) متفاوت است.

با جدیدترین دستگاه‌های صوتی، ناتینگ استراتژی نام‌گذاری خود را با حذف اعداد تغییر نداده است. برای دانستن همه چیز در مورد Ear و Ear (a) در زیر بخوانید.

هدفون ناتینگ Ear و Ear (a) طراحی شفاف این شرکت را با ساقه و هدفون که دارای نوک گوش سیلیکونی است حفظ کرده است. نوع سفید در هر دو مدل ظاهری دو رنگ می‌دهد. هر دو دستگاه صوتی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. Ear (a) دارای یک کیس ذخیره‌سازی کمی متفاوت به شکل مستطیل است.

از نظر صدا، ناتینگ Ear به یک درایور سفارشی ۱۱ میلی متری سرامیکی مجهز شده است که ادعا می‌شود صدای ترد و بیس بهتری ارائه می‌دهد. دارای قابلیت حذف نویز فعال ۴۵ دسی بل است که از ۴۰ دسی بل در Ear 2افزایش می یابد. Ear (a) نیز دارای همان ANC است اما درایور آن ۱۱ میلیمتر PMI + TPU دینامیک است.

هر دو مدل دارای صدای Hi-Res Wireless هستند. حذف نویز فعال هوشمندی وجود دارد که با بررسی درز صدا بین هدفون و کانال گوش، آن را تنظیم می‌کند. حالت ANC تطبیقی به کاربران امکان می‌دهد بسته به محیط اطراف، بین سه سطح حذف نویز جابجا شوند. الگوریتم تقویت باس و فناوری Clear Voice وجود دارد که کیفیت شفاف را در تماس‌ها تضمین می‌کند. Ear پریمیوم دارای ویژگی‌های اضافی از جمله پشتیبانی از LDHC 5.0، اکولایزر پیشرفته، اشتراک‌گذاری پروفایل و نمایه صدای شخصی است.

هدفون ناتینگ Ear از راه رسید

هدفون Ear و Ear (a) دارای بلوتوث ۵.۴ و اتصال دو دستگاهی است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند. اولی ۸.۵ ساعت استفاده را ارائه می‌دهد در حالی که دومی می‌تواند ۹.۵ ساعت با ANC غیر فعال باشد. کیس شارژ باتری Ear و Ear (a) را با پشتیبانی از شارژ سریع به ترتیب به ۴۰.۵ و ۴۲.۵ ساعت افزایش می‌دهد.

Ear پریمیوم از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند. هر دو هدفون Ear و Ear (a) دارای قابلیت تشخیص درون گوش، اتصال سریع Google، Find My Earbuds و غیره هستند. هدفون TWS همچنین از طریق دستورات صوتی به ChatGPT دسترسی دارد اما فقط زمانی که به Nothing Phones متصل است.

هدفون ناتینگ Ear با قیمت ۱۲۹ یورو/۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد و در رنگ‌های مشکی و سفید موجود است. در همین حال، Ear (a) با قیمت ۹۹ یورو / ۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. در رنگ‌های سفید، مشکی و زرد قابل تهیه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا