اخبار تکنولوژی

هدفون ریلمی Buds T300 معرفی شد

دیروز، Realme یک رویداد رونمایی در مناطق مختلف برگزار کرد و محصولات جدیدی را معرفی نمود. این برند گوشی‌های هوشمند Realme 11 5G و ۱۱x 5G را همراه با سری Realme Buds Air 5 رونمایی کرده است. زمانی که این برند در اندونزی بود، Realme C51 و هدفون ریلمی Buds T300 را عرضه کرد. در حال حاضر، این هدفون تنها در اندونزی به فروش رسید.

ریلمی Buds T300 مجهز به درایورهای دینامیکی ۱۲.۴ میلی‌متری است که ادعا می‌شود صدایی شفاف و متعادل ارائه می‌دهند. علاوه بر این، طراحی دارای استاندارد IP55 بوده که آن را در برابر آب مقاوم می‌سازد. یکی از ویژگی‌های برجسته، حذف نویز فعال ۳۰ دسی بل است که به طور موثر از نویز پس زمینه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، هدفون‌ها دارای قابلیت حذف نویز محیطی چهار میکروفون برای تماس‌های واضح  هستند.

جالب اینجاست که این برند ویژگی صوتی فضایی ۳۶۰ درجه را در Buds T300 گنجانده است که به دلیل عدم وجود آن در Realme Buds Air 5 ساده یک ویژگی قابل توجه محسوب می‌شود. این هدفون‌ها از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال استفاده می‌کنند و حالت تأخیر کم ۵۰ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهند.

ریلمی Buds T300 یک هدفون جذاب

این دستگاه دارای عمر باتری چشمگیر ۴۰ ساعته بوده که با ویژگی شارژ سریع همراه شده و تنها با یک شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای ۷ ساعت تجربه گیمینگ اضافی را به شما می‌دهد. Realme Buds T300 اولین بار در اندونزی با قیمت ۴۹۹.۰۰۰ روپیه (۳۳ دلار) عرضه شد. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

اوپو هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند که دارای ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب هستند. این هدفون نیز در دسته مدل‌های خوش قیمت و باکیفیت قرار می‌گیرد که دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی جذاب است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنید.

مشخص نیست هدفون ریلمی Buds T300 به جز اندونزی در چه بازارهای دیگری قابل تهیه خواهد بود. احتمالا بزودی اخبار بیشتری درباره محصولات این برند ارائه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا