اخبار

گوشی های Zenfone 3 و Zenfone 3 Max به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

تهران ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، در مراسمی با حضور خبرنگاران و مدیران ایسوس، جدیدترین گوشی های موبایل سری ZenFone ایسوس با نام ZenFone 3 Max و ZenFone 3 رسما وارد بازار ایران شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایسوس، مراسم رونمایی از پرچمداران جدید گوشی های موبایل ایسوس عصر روز سه شنبه ۳۰ خردادماه با حضور مدیران این کمپانی و خبرنگاران رسانه های تخصصی برگزار شد.
 
گوشی های Zenfone 3 و Zenfone 3 Max به صورت رسمی در ایران رونمایی شد
 
در این مراسم، آقایان آرون مدیر توسعه بازار موبایل وتبلت ایسوس، پیام ابراهیمی مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس و سید هادی چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در اظهاراتی، به معرفی برند ایسوس و تاریخچه فعالیت آن و نیز معرفی محصولات تازه وارد این کمپانی – گوشی موبایل ZenFone 3 Max و ZenFone 3 – پرداختند و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.
 

ایسوس جزء ۵ برند اول بازار موبایل ایران می شود

در این مراسم پیام ابراهیمی مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس با معرفی این برند گفت: شعار برند ایسوس، “در جستجوی شگفتی هاست.”؛ شگفتی در عرضه فن آوری های جدید و پیشتاز در نوآوری ها تا با ارائه ابزارهای نوین، زندگی دیجیتال را تسهیل نماید. ایسوس دارای ۱۷ هزار کارمند در سراسر جهان و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر تیم تحقیق و توسعه بین المللی است.
 
گوشی های Zenfone 3 و Zenfone 3 Max به صورت رسمی در ایران رونمایی شد
 
وی با بیان اینکه درآمد کمپانی ایسوس در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۱۴ بیلیون دلار برآورد شده است، از فروش بیش از ۵۰۰ میلیون مادربرد در سراسر دنیا از سال ۱۹۸۹ تا کنون و کسب رتبه اول جهانی توسط این کمپانی خبر داد و تاکید کرد: اگر تمامی این مادربردها به صورت زنجیره ای در کنار هم قرار گیرند، می توانند ۴ بار کره زمین را دور بزنند.
ابراهیمی با اشاره به سبد کامل محصولات ایسوس، گفت: ایسوس با ۷ رکورد جهانی، بهترین فروش و بیشترین جایزه کارت گرافیک را به خود اختصاص داده است و نوت بوکهای ۱۳ اینچی  zenbook ایسوس ، بالاترین سهم فروش نوت بوکها را از آن خود کرده است. همچنین ایسوس دارنده رتبه یک نوت بوکهای مصرفی در آسیا و رتبه ۲ فروش جهانی است. فلذا در عرضه هر یک از محصولات، شرکت ایسوس سعی می نماید تا بالاترین رتبه ها را کسب کند.
مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس با اشاره به معرفی گوشی های موبایل سری ZenFone از سال ۲۰۱۴ خاطرنشان کرد: این گوشی ها رتبه بهترین فروش در آسیای جنوب شرقی، تایوان و بازار ژاپن (unlocked market)  را از آن خود کرده است. به نحوی که حتی مجله فوربز در خصوص «زنفون ۳ دلوکس» اعلام کرده که این گوشی ایسوس، تعریفی جدید از سوپر گوشی های اندرویدی را ارائه می دهد.
ایشان هدف ایسوس در سال ۲۰۱۷ را رسیدن به ۵ برند اول در بازار موبایل ایران عنوان کرد.
 

نگاهی اجمالی به ویژگیهای فنی گوشی موبایل  ZenFone 3

در این نشست همچنین آقای چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس به تحلیل و بررسی ویژگیهای فنی گوشی های ZenFone 3 Max ( مدل ZC553KL ) و ZenFone 3 پرداخت.
وی با بیان اینکه گوشی جدید ZenFone 3 دارای طراحی کریستالی بسیار زیبا بوده و پنل پشت و جلوی آن از جنس شیشه خمیده است که در میان گوشی های هوشمند این رده کم نظیر است، ادامه داد: گوشی جدید ایسوس با حسگر پیشرفته اثر انگشت تنها در ۲/۰ ثانیه قفل صفحه نمایش را باز کرده و قابلیت ذخیره سازی ۵ اثر انگشت مختلف را دارد.
 
گوشی های Zenfone 3 و Zenfone 3 Max به صورت رسمی در ایران رونمایی شد
 
مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس با تاکید براینکه این محصول، اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ در جهان است، افزود: نسبت صفحه نمایش عریض این گوشی به بدنه آن معادل ۶/۷۵ درصد می باشد و ۱/۲ میلی متر نیز حاشیه صفحه نمایش این گوشی است.
وی با بیان اینکه ZenFone 3 دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است، افزود: دوربین ۸ مگاپیکسلی جلوی این گوشی، امکان عکس برداری سلفی را با کیفیتی مناسب برای کاربران فراهم کرده است. دوربین این گوشی دارای فوکوس خودکار Tri-Tech است و قابلیت عکاسی در محیط های کم نور درونی و فضاهای پر نور بیرونی و همچنین از سوژه های متحرک را دارد. درهمین حال این گوشی مجهز به لرزشگیر بصری تصاویر(OIS) است که امکان این را برای کاربر فراهم می کند که بتواند به محض دیدن سوژه، عکس هایی فوق العاده واضح بگیرد.
 

 
به گفته چاوشی؛ عملکرد گرافیکی این دستگاه در حد کامپیوترهای شخصی بوده و این گوشی دو سیم کارته با پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه های تلفن همراه، دارای قابلیت شارژ سریع بوده که هر ۵ دقیقه شارژ امکان استفاده جهت ۲ ساعت مکالمه را دارا می باشد.
وی با ارائه پاورپوینتی ویژگیهای فنی و کیفی ZenFone 3  را با گلکسی A7 سامسونگ مقایسه کرد.
 

نگاهی اجمالی به گوشی ZenFone 3 Max

در بخش دیگر این مراسم مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس، به بررسی ویژگیهای گوشی ۵/۵ اینچی فول اچ دی ZenFone 3 Max پرداخت و گفت: طراحی بدنه پیشرفته این گوشی از جنس آلیاژ- آلومینیوم با لبه های گرد بوده و شیشه نمایشگر آن دارای انحنای ۲٫۵D است. فریم باریک دور نمایشگر، باعث شده که نسبت نمایشگر به بدنه گوشی ۵/۷۷ درصد باشد و این به معنای به حداقل رساندن بخش های زاید در گوشی است.
 
گوشی های Zenfone 3 و Zenfone 3 Max به صورت رسمی در ایران رونمایی شد
 
وی با اشاره به اینکه این گوشی می تواند ۳۸ روز با اتصال به شبکه ۴G تلفن همراه به صورت استندبای روشن بماند، ادامه داد: گوشی ZenFone 3 Max  دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار سه گانه (TriTech) انحصاری ایسوس و تثبیت کننده الکترونیکی ویدیو (EIS) است که برای ضبط ویدیوهای ثابت و بی لرزش از آن بهره برد.
چاوشی درخصوص ویژگی های عکاسی سریع و بی لرزش با این گوشی نیز گفت: دوربین پشتی گوشی ZenFone 3 Max ، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی است که درهر شرایط نوری درتنها ۰٫۰۳ ثانیه می تواند از هر شئ (ثابت یا متحرک) عکس بگیرد. مهندسین بخش تحقیق و توسعه محصولات ایسوس سه تکنولوژی فوکوس را با هم ترکیب کرده اند که دوربین این گوشی را قادر ساخته است به صورت اتوماتیک بهترین حالت را برای عکاسی بسته به سوژه ، نور و شرایط انتخاب کند. در همین حال این گوشی دارای تثبیت کننده الکترونیکی تصویر نیز هست.
به گفته مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس، این دومین گوشی از سری ” ZenFone 3” است که با بهره گیری از باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی آمپری و از جنس لیتیوم- پلیمر ، عمر باطری فوق العاده ای دارد.
 
 
وی ادامه داد: گوشی های ZenFone 3 Max نگرانی دائمی کاربران را درمورد عمر باتری هایشان برطرف ساخته و به آن ها این امکان را می دهد تا درطول ساعات کاری وحتی بیشتر، نگران اتمام باتری موبایلشان نباشند ودرعین حال می توانند از قابلیت شارژ معکوس (بکارگیری به عنوان پاوربانک) گوشی برای شارژ کردن سایر وسایل الکترونیکی از جمله سایر گوشی های موبایل، بهره ببرند. باتری قدرتمند این گوشی این امکان را فراهم کرده که ۳۸ روز به صورت استندبای در حالت ۴G، ۱۷ ساعت مکالمه درحالت ۳G، ۱۹ ساعت استفاده از اینترنت وای فای درحالت ۴G/LTE، ۷۲ ساعت پخش موسیقی و ۱۸ ساعت پخش ویدیو با کیفیت ۷۲۰P دراختیار کاربران باشد. در عین حال می توان از قابلیت شارژ معکوس این گوشی برای شارژ کردن سریع سایر ابزارها، و استفاده از آن به عنوان یک پاوربانک بهره برد.
وی توضیح داد: ایسوس، چند ماه پیش، اولین مدل گوشیهای ZenFone 3 Max، یعنی (ZC520TL) را معرفی کرد که نمایشگری ۲/۵ اینچی دارد اما گوشی جدید ZenFone 3 Max، یعنی (ZC553KL) نمایشگر بزرگتری (۵٫۵ اینچی) را در اختیار کاربران قرار می دهد.
مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس با بیان امکان بازگشایی ۳/۰ ثانیه قفل صفحه نمایش این گوشی با اثر انگشت و پردازشگر ۸ هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۴۳۰ این گوشی، خاطرنشان کرد: این گوشی فقط ۱۷۵ گرم وزن و ۳/۸ میلی متر ضحامت دارد و یکی از سبک ترین گوشی های هوشمندی است که باطری ای با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر را ارائه می کند.
وی تصریح کرد: دراین گوشی طراحی صنعتی درکنار ویژگی های زیبایی شناختی به کار رفته تا یک تجربه استثنایی را برای کاربرانش ایجاد کند. بدنه آلومینیوم-آلیاژ گوشی با گوشه هایی گرد وزیبا، حسی طبیعی را به کاربر می دهد. تک تک جزئیات درطراحی این گوشی مدنظر قرار گرفته و در۳ رنگ خاکستری تیتانیوم، صورتی رز و طلایی شنی به بازار عرضه شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا