اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند گلکسی ایکس کاور۷ تاییدیه گرفت

غول کره جنوبی قرار است به زودی گوشی هوشمند مقاوم گلکسی ایکس کاور۷ را عرضه کند. گوشی هوشمند جدید در حال حاضر از طریق برخی اطلاعات فاش شده و گواهی‌‌های عمومی در حال انجام است.

چندی پیش پس از حضور در BIS هند و تایید عرضه آن در هند برای اولین بار، Galaxy XCover 7 به تازگی از طریق گواهی GCF با کد مدل SM-G556B موفق به دریافت آن شد.

این لیست اتصال ۵G و NFC را تایید می‌کند. جزئیات دیگر هنوز در دست نیست و باید منتظر عرضه رسمی در چند روز آینده باشیم. این گوشی هوشمند قرار است جانشین سامسونگ Galaxy XCover 6 Pro شود که دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپرساعتی است.

طراحی سامسونگ گلکسی XCover 7 اخیراً فاش شده و پنل عقب شیاردار را برای چسبندگی بهتر و جذب ضربه به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، یک دوربین عقب تک لنز با فلاش LED دوگانه دیده می‌شود. یک دکمه فیزیکی XCover در کناره نیز وجود دارد. حتی دارای بسته باتری قابل جابجایی است. طبق لیست Geekbench، این گوشی هوشمند با چیپست Dimensity 6100 Plus همراه با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این دستگاه اندروید ۱۴ را بدون نسخه اجرا خواهد کرد.

این دستگاه دارای استاندارد MIL-STD-810H خواهد بود و دارای استاندارد ضدآب IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. XCover 6 Pro با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه شد که تقریباً به ۴۹۹۹۹ روپیه تبدیل می‌شود. جانشین احتمالاً با قیمت مشابهی خرده فروشی عرضه خواهد شد.

گلکسی ایکس کاور۷ در نزدیکی

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی کره ای است که در صنایع مختلفی از جمله الکترونیک، ساخت و ساز، کشتی سازی، بیمه و خرده فروشی فعالیت می کند. این شرکت بزرگترین شرکت کره جنوبی و یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی جهان از نظر درآمد است.

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت تجاری کوچک در کره جنوبی تأسیس شد. این شرکت به سرعت رشد کرد و در دهه ۱۹۷۰ به یکی از پیشروترین شرکت های تولید کننده تلویزیون در جهان تبدیل شد. در دهه ۱۹۸۰، سامسونگ شروع به تولید محصولات الکترونیکی مصرفی دیگر، مانند تلفن های همراه و رایانه ها کرد.

امروز، سامسونگ یکی از پیشروترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی مصرفی در جهان است. این شرکت گوشی های هوشمند، تلویزیون ها، لپ تاپ ها، یخچال ها، ماشین لباسشویی ها و سایر محصولات الکترونیکی را تولید می کند. سامسونگ همچنین در زمینه ساخت و ساز، کشتی سازی، بیمه و خرده فروشی نیز فعال است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا