اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y200e بزودی معرفی می شود

گوشی جدید ویوو Y200e گویی در دست ساخت است. دستگاه مورد بحث پیشتر بر روی گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد و اکنون نیز در یک پلتفرم بنچمارک  محبوب رویت شده است.

در اکتبر ۲۰۲۳، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند از مدل ویوو Y200 در بازار هند رونمایی کرد. اکنون، به نظر می‌رسد مدل دیگری از سری Y200 به‌زودی عرضه می‌شود. در پایگاه داده GeekBench، ویوو Y200e با شماره مدل V2336 مشاهده شد که همان شماره موجود در لیست گواهی بلوتوث SIG است. این مشاهدات همچنین نشان داده که عرضه می‌تواند نزدیک باشد.

این لیست تایید می‌کند که Y200e به لطف پردازنده کوالکام Snapdragon 4 Gen 2 که با پردازنده گرافیکی Adreno 613 همراه شده است، از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. این چیپست با ۸ گیگابایت رم و پوسته سفارشی Funtouch OS مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ در GeekBench دیده شد. با نگاهی به لیست بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته‌ای ۳۱۱۵ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۸۱۱۲ امتیاز دریافت کرد. متأسفانه، سایر جزئیات دقیق‌تر مانند طراحی، مشخصات و قیمت آن هنوز در دسترس هستند.

اما از آنجایی که Y200e بخشی از سری Y200 است، ممکن بوده مشخصاتی مشابه Y200 داشته باشد. برای یادآوری، Y200 دارای یک صفحه نمایش بلند ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که وضوح Full HD+، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت و وضوح Full HD+ را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری، دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ نیز به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شد. در قسمت عقب یک دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد.

ویوو Y200e در نزدیکی معرفی

در دیگر خبرها دسامبر ۲۰۲۲، ویوو ایکس ۹۰ پرو پلاس به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شد. در حالی که این دستگاه دارای دوربین‌های درجه یک بود، هرگز به بازارهای خارج از چین راه پیدا نکرد. X90 Pro+ که قدرتمندترین گوشی در سری X90 است، اکنون دیگر برای خرید از طریق وب سایت Vivo China در دسترس نیست. این می‌تواند اشاره‌ای باشد به اینکه جانشین آن، ویوو X100 Ultra، به‌زودی به بازار چین می‌آید.

در نوامبر ۲۰۲۳، ویوو از گوشی‌های هوشمند X100 و X100 Pro در بازار چین رونمایی کرد. با این حال، برند از X100 Pro+ رونمایی نکرد. شایعات گفته‌اند که X100 Pro+ در سه ماهه دوم سال جاری معرفی خواهد شد. گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که این شرکت ممکن است برند Pro+ را کنار بگذارد و آن را ویوو X100 Ultra بنامد.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا