اخبار تکنولوژی

گوشی Hi Enjoy 70 Pro ویکو معرفی شد

ویکو، یک برند اکوسیستم تحت هدایت هواوی، رسما از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت در چین رونمایی کرد. این شرکت به خاطر راه‌اندازی مجدد گوشی‌های هوشمند ۴G موجود هوآوی و ایجاد نسخه‌های فعال ۵G شناخته شده است. اکنون گوشی Hi Enjoy 70 Pro ویکو به‌عنوان یک نسخه تغییر نام‌گذاری‌شده از Enjoy 70 Pro که پیشتر عرضه شده بود، وارد بازار می‌شود.

مشخصات گوشی Hi Enjoy 70 Pro

این برند چینی امروز (۲۹ مارس ۲۰۲۴) گوشی هوشمند را با طراحی زیبا و جذاب به طور رسمی معرفی کرد. در حالی که این گوشی مقرون به صرفه است، طراحی پریمیومی و باریکی را ارائه می‌دهد که ضخامت آن ۸.۴ میلیمتر و وزن آن ۱۹۹ گرم است. صفحه جلو دارای یک پنل ۶.۷ اینچی LCD بلند است که وضوح Full HD+، صفحه نمایش همیشه روشن و نمایشگر ضد نور آبی را ارائه می‌دهد. گذشته از آن به سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS هوآوی تجهیز شد.

در بخش سخت افزاری آن به تراشه مدیاتک Dimensity 700 مجهز شده که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. Hi Enjoy 70 Pro 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار بوده که از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند تا ۱۸ روز در حالت آماده به کار باتری فوق العاده طولانی ارائه می‌دهد. در قسمت عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. در همین حال، بخش جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

از هم‌اکنون، Hi Enjoy 70 Pro برای پیش‌سفارش در چین در دسترس است. دستگاه جدید دارای برچسب قیمت اولیه ۱۷۹۹ یوان ( ۲۴۹ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی است. از سوی دیگر، پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت ۱۹۹۹ یوان (۲۷۷ دلار) هزینه دارد. این مدل در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز موجود است.

در دیگر خبرها گزارش‌های منابع مختلف، از جمله خبرساز برجسته @Digital Chat Station، ویژگی‌های کلیدی مورد انتظار در سری P70 را روشن می‌کند. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، کل سری به صورت استاندارد با پردازنده K9 5G (Kirin 9XXX) عرضه می‌شود که نشان دهنده توسعه مداوم فناوری پیشرفته هواوی در میان محدودیت‌های تجاری است. با این حال، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که ممکن است در فرکانس تراشه بین نسخه استاندارد و پرو سری هواوی P70 تغییراتی وجود داشته باشد.

سری P70 با تکیه بر میراث نوآوری هواوی، از سری گوشی‌های هواوی میت ۶۰ سال گذشته که دارای پردازنده Kirin 9000S بود، پیروی می‌کند. قابل ذکر است که پیکربندی CPU این پردازنده شامل ۸ هسته و ۱۲ رشته است که عملکرد فوق العاده‌ای را در وظایف مختلف ارائه می‌دهد. GPU، یک Maleoon 910 که خود توسعه یافته بوده و متأسفانه، اطلاعات خاصی در مورد مدل تراشه پرچمدار آینده سری P در حال حاضر در دسترس نیست.

در کنار بازگشت تراشه Kirin 5G، شایعه شده که تمامی مدل‌های سری P70 دارای باتری با چگالی بالا، قابلیت شارژ بی‌سیم و سیستم دوربین قوی، از جمله دوربین اصلی فوق‌العاده ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۴x هستند. در مورد دوربین، پیش از این شایعه شده بود که سری P70 با سنسور ۱ اینچی سونی IMX 989 با پشتیبانی از دیافراگم متغیر عرضه می‌شود.

افشاگری دیگر DCS گنجاندن ارتباطات ماهواره ای به صورت استاندارد در سری P70 است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این سری دارای صفحه نمایش میکرو منحنی عمقی ۱.۵K است که دارای سایز صفحه نمایش  ۶.۷ اینچی است. این، همراه با یک بلندگوی دوگانه استریو، یک تجربه چند رسانه ای همه‌جانبه را برای کاربران نوید می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا