اخبار تکنولوژی

گوشی Maimang 20 با شارژ ۴۰ واتی معرفی شد

سال گذشته بود که شرکت هوآوی برند Maimang را به کمپانی China Telecom فروخت. . در ماه می بود که این اپراتور از گوشی Maimang 11 رونمایی کرد. تقریباً یک سال بعد، شرکت موردبحث جانشین این گوشی را با نام گوشی Maimang 20 رونمایی کرده است.

درست مانند مدل قبلی، مدل جدید نیز یک گوشی هوشمند ارزان قیمت ۵G محسوب می‌شود. این دستگاه با چندین ارتقاء نسبت به نسل قبلی همراه با طراحی بهبودیافته ارائه می‌شود.

گوشی Maimang 20 که به تازگی معرفی شد، مانند اکثر گوشی‌های این روزهای بازار، طراحی قاب تخت داشته و در عقب آن دو ماژول دایره‌ای بزرگ برای دوربین گنجانده شده است. در قسمت جلو، این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با حفره دوربین در وسط بوده و پنل LCD هم در آن گنجانده شد. این نمایشگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز ارائه می‌دهد.

گوشی Maimang 20 با طراحی جذاب

گوشی Maimang 20

نقطه عطف دستگاه وجود پردازنده کوالکام Snapdragon 4 Gen 1 است و در سوی دیگر باید به سیستم عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد. در بخش دوربین، از یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی بهره گرفته شده و دوربین سلفی از نوع ۸ مگاپیکسلی است.

نکته آخر اینکه دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره برده و شامل شارژ سریع ۴۰ واتی می‌شود. Maimang 20 به ترتیب ۱۷۹۹ ین (۲۶۰ دلار) و ۱۹۹۹ ین (۲۹۰ دلار) برای پیکربندی حافظه رم ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت قیمت دارد. می‌توان آن را در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی یا سبز خریداری کرد. پیش فروش از اکنون فعال بوده و فروش ۷ آوریل شروع خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت چاینا تلکام مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا