اخبار تکنولوژی

سرنخ هایی از تبلت Galaxy Tab A9 آشکار شد

Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ ممکن است تنها تبلت‌های اندرویدی میان رده جدید سامسونگ نباشند. این شرکت کره‌ای همچنین ممکن است تبلت Galaxy Tab A9 را در کنار دو مدل Fan Edition (FE) عرضه کند.

تبلت سری A آینده اخیراً گواهی FCC را در راه عرضه دریافت کرده است. این فهرست برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد، در حالی که عکس‌های زنده پیوست شده طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

وب سایت گواهی FCC که توسط Pricebaba کشف شد، گلکسی تب A9 را با شماره مدل SM-X115 لیست کرده است. اسناد همراه تأیید می‌کنند که این تبلت دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۵ وات از طریق درگاه USB Type-C است. این سرعت شارژ برای دستگاه‌های اندرویدی این روزها مسئله سطح پایه محسوب می‌شود.

فهرست FCC نشان داده که این تبلت اتصال ۵G را به همراه بلوتوث، Wi-Fi، GPS و اتصال FM ارائه می‌دهد. طول این دستگاه ۲۱۰.۷ میلی‌متر و عرض آن ۱۲۴.۷ میلی‌متر خواهد بود. این ابعاد، همراه با حاشیه‌های زیاد که در عکس‌های زنده دیده می‌شوند، نشان می‌دهند که صفحه نمایش آن کمتر از ۹ اینچ خواهد بود. Galaxy Tab A7 Lite دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچی بوده در حالی که Galaxy Tab A8 دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی است. ما در این بین منتظر یک پنل LCD هستیم.

فهرست گواهی همچنین نشان داده که تبلت Galaxy Tab A9 از فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا بهره خواهد برد. ظرفیت حافظه داخلی آن مشخص نیست، اما امیدواریم سامسونگ بیش از ۱۲۸ گیگابایت را در نظر گیرد. عکس‌ها و شماتیک‌های زنده پیوست شده یک دوربین عقب را نشان می‌دهند که ظاهراً فاقد فلاش LED است. این تبلت دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در پایین بوده، در حالی که دکمه‌های پاور و صدا در لبه سمت راست قرار دارند. در بخش دیگر شامل سیستم عامل اندروید ۱۳ می‌شود.

تبلت Galaxy Tab A9

تبلت Galaxy Tab A9 در نزدیکی

این تقریباً تمام آن چیزی بوده که در حال حاضر پیرامون Galaxy Tab A9 وجود دارد. مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد این دستگاه را عرضه کند. با این حال، همانطور که پیشتر گفته شد، این شرکت همچنین چند تبلت از سری FE را در دست توسعه دارد. Galaxy S23 FE نیز در دست ساخت است.

گفته می‌شود که دستگاه جدید FE  اوایل سپتامبر در بازارهای منتخب به طور رسمی عرضه می‌شود. زمان نشان خواهد داد که آیا سامسونگ از تبلت‌های جدید در همان زمان رونمایی می‌کند یا باید مدت بیشتری برای آن‌ها صبر کنیم. سامسونگ درصدد بوده بزودی میان رده‌های جدیدی را معرفی کرده و به بازار عرضه دارد.

نسل جدید محصولات این شرکت را مدل‌های میان رده باکیفیت دربرخواهد گرفت که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند و نسبت به نسل پیشین دارای ارتقا قابل قبول هستند. جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا