اخبار تکنولوژی

اولین اطلاعات از سری شیائومی ۱۵

در حالی که سری شیائومی ۱۴ به تازگی عرضه شده و هنوز وارد بازار جهانی نشد، اطلاعاتی درباره سری بعدی یعنی شیائومی ۱۵ منتشر شد. به گفته افشاگر صنعت DCS، شیائومی قصد داشته ویژگی‌های جذابی تعبیه کند.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی ۱۵ استاندارد همان سایز صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۴ را حفظ خواهد کرد. برخلاف مدل پرو، شیائومی به پنل منحنی برای مدل ساده تغییر نخواهد داد. شیائومی برای بسیاری از دستگاه‌های پرچمدار خود از جمله شیائومی ۱۳ Ultra، ردمی K60 Ultra و ردمی K70 به پنل‌های CSOT OLED تکیه کرده است. انتظار می‌رود این روند در سری ۱۵ شیائومی ادامه یابد و CSOT احتمالاً پنل OLED را برای سری‌های آینده تامین می‌کند.

این گزارش بیشتر به صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و فناوری نرخ نوسازی LTPO  با سطح ۱۲۰ هرتز صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند ۱۵ تا ۲۰ درصد از عمر باتری را ذخیره کند.

افشاگر Digital Chat Station نیز جزئیاتی را در مورد شیائومی ۱۵ پرو آینده فاش کرده است. او فاش می‌کند که صفحه‌نمایش با رزولوشن ۲K با حاشیه‌های نازک‌تر از شیائومی ۱۴ پرو، از ۰.۹ میلی‌متر به ۰.۶ میلی‌متر قابل توجه است. علاوه بر این، شایعه شده که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت می‌گیرد.

سری شیائومی ۱۵ جذاب تر از همیشه

توجه به این نکته مهم است که این گزارش اولیه هستند و نباید آنها را درست دانست. سری ۱۴ شیائومی به تازگی در سرزمین اصلی چین عرضه شده است و هنوز خبری رسمی در مورد عرضه جهانی آن وجود ندارد. علاوه بر این، شایعاتی در مورد شیائومی ۱۴ اولترا، جانشین مدل رده بالای سال گذشته، نیز منتشر شده است.

صرف نظر از این، این گزارش‌های اولیه نگاهی اجمالی به آنچه ممکن است از سری Xiaomi 15 انتظار داشته باشیم، ارائه می‌دهد.  به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه محصولاتی را برای سال ۲۰۲۵ تدارک می‌بیند. تا رونمایی سری شیائومی ۱۵ فاصله بسیاری داریم و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

هر سال شیائومی نسل جدید پرچمداران خود را با قابلیت و ویژگی بهتر معرفی و عرضه می‌کند. بنابراین انتظار داریم در نسل بعدی شاهد مدل‌هایی جذاب و کارآمد باشیم. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا