اخبار

۷ فروردین معرفی آیپد ۹٫۷ اینچی اپل با پشتیبانی قلم

آیپد ۹٫۷ اینچی اپل یکی از بهترین و پرسرعت‌ترین تبلت‌هایی است که اپل معرفی کرده است. با افت روزافزون خرید تبلت‌ها اپل سعی دارد با اضافه کردن امکانات بیشتر به تبلت‌ها٬ کاربران را به استفاده از این آیپدها تشویق کند. اگر قیمت بالای آیپد ۹٫۷ اینچی اپل را در نظر نگیریم بدون شک این آیپد یکی از بهترین و مجهزترین تبلت هایی خواهد بود که کاربران تاکنون از آن استفاده کرده اند.

آیپد ۹٫۷ اینچی اپل در مدارس

یکی از راه های جذب کاربران آیپد ۹٫۷ اینچی اپل ٬ متقاعد کردن مدارس ٬ دانش‌آموزان و آموزگاران برای استفاده از این تبلت ها است. مجهز کردن تبلت ۹٫۷ اینچی اپل به قلم مخصوص یکی از گزینه‌هایی است که استفاده از آیپد ۹٫۷ اینچی اپل را برای دانش‌آموزان آسان کرده است. انتظار می‌رود یکی از مباحثی که ۷ فروردین ( ۲۷ مارس ۲۰۱۸) در مراسم مخصوص اپل به آن پرداخته می‌شود٬ مزایای استفاده از آیپد ۹٫۷ اینچی اپل توسط دانش‌آموزان باشد قابل ذکر است که اپل برنامه‌ جدیدی برای استفاده در مدارس معرفی خواهد کرد که به وسیله آن، استفاده از آیپد ۹٫۷ اینچی به عنوان یک وسیله مطمئن در زمان برگزاری آزمون‌های مدارس شناخته خواهد شد که پس ار اتمام زمان آزمون٬ پاسخ سوالات را برای آموزگار ارسال خواهد کرد.

آیپد ۹٫۷ اینچی اپل

مطالب مرتبط:

قیمت آیپد ۹٫۷ اینچی اپل

با در نظر گرفتن تمام نکات مثبت این آیپد که عبارتست از:

  • طراحی زیبا با بدنه‌ای مستحکم و باریک
  • قدرتمند و سریع
  • نمایشگر با وضوح بالا و ویژگی True Tone
  • بلندگوهای بسیار قدرتمند و پرصدا
  • دوربین عالی
  • وزن مناسب

اما قیمت بالای این تبلت مهم‌ترین و شاید بتوان گفت تنها نکته منفی آن خواهد بود. قیمت آیپد ۹٫۷ اینچی اپل ۳۳۰ دلار بوده که اپل تصمیم دارد قیمت این تبلت را به ۲۵۹ دلار کاهش دهد تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده از ای آیپدها در مدارس امکان‌پذیر باشد.  یک تحلیلگر ارشد محصولات اپل معتقد است آیپد ۹٫۷ اینچی اپل با پشتیبانی از قلم لمسی نزدیک به ۷۰ درصد از فروش آیپدهای ۲۰۱۸ اپل را به خود اختصاص خواهد داد. و اما نکته بسیار مهمی که درباره این تبلت وجود دارد اینست که این تبلت پرسرعت و مجهز از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد و قلم لمسی جداگانه‌ای برای آن ارائه نخواهد شد و البته این قلم که برای آیپد پرو معرفی شده است، ۹۹ دلار قیمت دارد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا