اخبار تکنولوژی

ساعت Galaxy Watch 6 Classic PXG Edition سامسونگ عرضه شد

پس از اینکه اخیراً سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ شش Thom Browne Edition را معرفی کرد، سامسونگ اکنون از ساعت Galaxy Watch 6 Classic PXG Edition رونمایی کرده است. این اولین باری نیست که سامسونگ با Parsons Xtreme Golf (PXG) همکاری می‌کند و قبلاً در سال ۲۰۲۱ با سری Galaxy Watch 4 همکاری کرده بود.

Galaxy Watch 6 Classic PXG Edition مانند نسخه‌های قبلی خود برای علاقه‌مندان به گلف ساخته شده است. سامسونگ از قبل نصب برنامه Smart Caddy، همراه مورد اعتماد گلف بازان، روی این ساعت ویژه، قدم‌های بیشتری برداشته است. اما این همه ماجرا نیست؛ این بسته همراه با شش توپ گلف و یک کیف حمل شیک ارائه می‌شود که تضمین می‌کند گلف بازان همه چیز مورد نیاز خود را برای بازی خود دارند.

در بخش سبک، سامسونگ ناامید نمی‌شود. این ساعت دارای دو بند ساعت نسخه ویژه و دو واچ فیس رایگان است که به لباس گلف شما حس لوکسی می‌بخشد. از نظر عملکرد، ساعت Galaxy Watch6 Classic PXG Edition مانند نمونه معمولی خود باقی می‌ماند و تمام ویژگی‌ها و عملکردی را که از این سری انتظار دارید ارائه می‌دهد.

در حال حاضر سامسونگ این نسخه ویژه را به طور انحصاری در کره جنوبی عرضه کرد. قیمت آن ۸۶۹,۰۰۰ KRW (655 دلار) برای نوع ۴۳ میلی‌متری و ۸۹۹,۰۰۰ KRW ( 678 دلار) برای مدل ۴۷ میلی‌متری است. در مورد در دسترس بودن جهانی، سامسونگ در حال حاضر به سختی صحبت کرده است.

ساعت Galaxy Watch 6 Classic PXG Edition راهی بازار شد

ساعت Galaxy Watch 6 Classic PXG Edition

سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ با حاشیه‌های نازک نسبت به مدل‌های قبلی عرضه می‌شود. آنها دارای پنل Sapphire Crystal Super AMOLED با نمایشگر همیشه روشن (AOD) تمام رنگی برای تصاویری پر جنب و جوش هستند. گلکسی واچ ۶ نسخه ۴۰ میلی‌متری دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی و باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی است، در حالی که نسخه بزرگ‌تر ۴۴ میلی‌متری دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی و باتری ۴۰۰ میلی آمپرساعتی است.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک در مدل ۴۳ میلی‌متری با صفحه نمایش ۱.۳ اینچی و نسخه ۴۷ میلی‌متری با پنل ۱.۵ اینچی عرضه می‌شود. عمر باتری قابل توجه است، با تا ۳۰ ساعت با AOD روشن و تا ۴۰ ساعت در حالت خاموش. ردیابی سلامتی یک لباس قوی از سری Galaxy Watch 6 است که دارای سنسور BioActive سامسونگ برای پایش ضربان قلب و سایر معیارهای سلامتی است. این ساعت همچنین دارای حسگرهایی مانند شتاب سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی و سنسور نور هستند.

این ساعت‌ هوشمند دارای رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر Wear Google است، تجربه‌ای کاربرپسند را ارائه می‌کند. این گجت پوشیدنی از شارژ سریع بی سیم مبتنی بر WPC پشتیبانی کرده و گزینه‌های اتصال مانند LTE، Wi-Fi 2، NFC و GPS را رقم می‌زند. علاوه بر این، دارای استانداردهای ۵ATM و IP68 برای دوام و مقاومت در برابر آب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا