اخبار

هواوی قصد دارد برخی محصولات خود را هر دو ماه یک بار بروزرسانی کند

هواوی اعلام کرده است که قصد دارد هر دو ماه یک بار برخی از محصولات نسبتا جدید خود را بروزرسانی کند. این موضوع در حالی است که شرکت مذکور تاکنون چندان توجه ویژه‌ای به بحث آپدیت نرم افزاری دستگاه‌های خود نداشته است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
همانند سامسونگ، هواوی نیز چندان توجه ویژه‌ای به بروزرسانی محصولات خود ندارد و این موضوع برای کاربران این کمپانی‌ها تاحدودی ناراحت کننده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت هواوی اخیرا اعلام کرد که پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود را به اندروید Oreo بروزرسانی نخواهد کرد. این در حالی است که محصول مذکور از زمان معرفی تاکنون تنها یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده است.

مطالب مرتبط:

بروزرسانیآپدی
اما اکنون هواوی با توجه به ایراداتی که به وی وارد می‌شد، اعلام کرده که قصد دارد برخی از محصولات سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خود را هر دو ماه یک بار آپدیت نرم افزاری کند. البته باید توجه داشت که این ادعای شرکت بیشتر روی محصولات پرچم‌دار و بالارده متمرکز است.علاوه بر این، اعلام شده که هر بروزرسانی شامل آخرین پچ امنیتی اندروید نیز خواهد بود. گفته می‌شود که هواوی قصد دارد برخی ویژگی‌های جدید را نیز از این طریق به محصولات خود اضافه کند. در حقیقت اولین بروزرسانی، قابلیت قفل گشایی از طریق تشخیص چهره را به دستگاه‌های جدید این شرکت نظیر هواوی P20، P20 پرو و دستگاه‌های قدیمی‌تر نظیر میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، P10 و حتی میت ۹ اضافه خواهد کرد. هواوی همچنین اعلام کرده است که برخی قابلیت‌های امنیتی را نیز برای محصولات میان رده خود ارائه می‌کند که از این بین می‌توان به Nova 3e، Nova 2 Lite و Nova 2i اشاره کرد.
زمان‌بندی دو ماه یکبار هواوی برای انتشار بروزرسانی تمام دستگاه‌های این شرکت را شامل نمی‌شود و بدون شک عملکردش نمی‌تواند همانند گوگل در زمینه آپدیت ماهانه پیکسل‌ها خوب باشد. اما بدون شک یک اقدام درست و صحیح به حساب می‌آید. در محصولاتی هم که از Project Treble پشتیبانی کنند، هواوی می‌تواند این بروزرسانی‌ها را با سرعت بیشتری منتشر کند. در کل این موضوع به رغبت و تمایل هواوی ارتباط دارد.
همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید، هواوی قصد دارد هر دو ماه یک بار بروزرسانی جدیدی را برای برخی دستگاه‌های نسبتا جدید خود منتشر کند. نظر شما در خصوص این اقدام هواوی چیست و عملکرد سایر کمپانی‌ها را در این خصوص چگونه می‌بینید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا