اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی ۱۳ لایت با نمایشگر داینامیک آیلند معرفی شد

شرکت شیائومی به تازگی از گوشی شیائومی ۱۳ لایت به عنوان مدل ریبرند شده سیوی ۲ رونمایی کرد. گوشی که در طراحی و نام تفاوت داشته اما ویژگی‌های اولیه دو مدل یکی هستند.

شیائومی ۱۳ لایت از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی Full HD AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision برخوردار است. برخلاف مدل قبلی، طراحی صفحه نمایش با یک حفره بیضی شکل که شامل دو دوربین سلفی شده، همراه است.

این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 قدرت گرفته که با فرآیند ساخت ۴ نانومتری توسعه یافت. این چیپست شامل یک هسته ۲.۴ گیگاهرتزی ARM Cortex-A710 (Kryo)، سه هسته ۲.۳۶ گیگاهرتزی ARM Cortex-A710، چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی ARM Cortex-A510 و یک واحد گرافیکی Adreno 662 است.

گوشی شیائومی ۱۳ لایت ساده و قدرتمند

در سایر مشخصات باید به دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و دوربین سه گانه در عقب پرداخت که متشکل از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، حسگر ۲۰ مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این محصول شیائومی دارای رم ۸/۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی بوده و همچنین دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی هم است که از سرعت شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ پرداخت. تلفن شیائومی ۱۳ لایت با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم تنها ۴۹۹ یورو قیمت دارد. مخاطبان می‌توانند دستگاه را در سه رنگ صورتی، آبی و مشکی بزودی آن را تهیه کنند. ناگفته نماند شیائومی سعی دارد بزودی محصولات بیشتری هم برای معرفی داشته باشد.

تلفن شیائومی ۱۳ لایت یک میان رده قدرتمند بوده که بزودی عرضه خواهد شد. این کمپانی سعی دارد بزودی نسل جدید سیوی را با نام سیوی ۳ معرفی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا