اخبار تکنولوژی

تبلت Xiaoxin Pad 2024 لنوو در گزینه جدید عرضه شد

لنوو تبلت Xiaoxin Pad 2024 را در ماه اکتبر عرضه کرد. در آن زمان دارای یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بود. اکنون این برند پیکربندی جدیدی از تبلت را اعلام کرده است. باقی مشخصات دستگاه تقریباً یکسان بوده و با یک مدل ارزان‌تر رو به رو هستیم.

لنوو Xiaoxin Pad 2024 اکنون با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این محصول با قیمت اولیه ۷۹۹ یوان (۱۱۱ دلار) در دسترس است. تبلت در رنگ‌های Dove Grey و Hazy Purple عرضه شده و از امروز قابل خریداری است. در همین حال، مدل رم و حافظه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۹۹ یوان (۱۵۰ دلار) قیمت دارد.

در مورد مشخصات اصلی، لنوو Xiaoxin Pad 2024 دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی سازگار با قلم است که وضوح FHD، نرخ تجدید ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت ارائه می‌دهد. این محصول لنوو دارای یک شاسی فلزی به همراه یک پنل عقب دو رنگ بوده که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این تبلت به بلندگوهای چهارگانه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

یک پردازنده Snapdragon 685 قدرت لنوو Xiaoxin Pad 2024 را تامین می‌کند. یک اسلات کارت microSD برای نیازهای ذخیره‌سازی اضافی وجود دارد. این دستگاه دارای باتری ۷۰۴۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی است. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه دارای رابط کاربری ZUI 15 با ویژگی چون مالتی تسکینگ است.

تبلت Xiaoxin Pad 2024 در پیکربندی بهتر

در دیگر خبرها لنوو برندهای فرعی مختلفی برای انواع مختلف محصولات خود دارد. یکی از آنها Legion است که شامل تمام محصولات گیمینگ این شرکت می‌شود. در سطح بین‌المللی، برند لنوو Legion بیشتر با لپ‌تاپ‌های گیمینگ و رایانه‌های دسکتاپی مرتبط است. اما در چین، این برند حتی محصولات گیمینگ موبایلی مانند تبلت و چندین لوازم جانبی انحصاری را به فروش می‌رساند. در این بین باید به ایرفون گیمینگ لنوو Legion H7 اشاره کرد.

هدفون گیمینگ لنوو رسما Legion H7 نام دارد. اینها هدفون‌های سیمی با پورت USB Type-C به جای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند. بنابراین، این لوازم جانبی صوتی سازگارتر بوده زیرا اکثر دستگاه‌های تلفن همراه اکنون فاقد جک هدفون هستند. علاوه بر این، یک سیم صاف برای دوام بهتر ارائه می‌شود.

تصویری که توسط لنوو به اشتراک گذاشته شده، این هدفون را در یک گزینه مشکی تک رنگ با نوک گوش فیروزه‌ای نشان می‌دهد. این دستگاه با یک کنترل از راه دور داخلی همراه با کلید روشن/خاموش میکروفون و یک نوار لغزنده ارائه می‌شود. این نوار لغزنده به کاربران اجازه می‌دهد بین صدای فراگیر ۷.۱ و حالت استریو معمولی جابجا شوند. این امکان وجود دارد زیرا لوازم جانبی دارای کارت صدای اختصاصی ۷.۱ است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا