اخبار

نسخه پایه سامسونگ گلکسی فولد ۲ از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است

شرکت سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۹ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به نام گلکسی Fold معرفی کرد. مدلی که از وسط تا شده و یک مدل برجسته به حساب می‌آید. حال طبق گزارش‌ها برند کره‌ای در نظر دارد تا بزودی جانشین Galaxy Fold را به نام گلکسی فولد ۲ معرفی کند.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، سامسونگ نسخه پایه Galaxy Fold 2 را با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی همچون گلکسی نوت ۱۰ پلاس عرضه خواهد کرد. نسخه فعلی تنها یک مدل با حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی داشت.

این اطلاعات توسط وب سایت SamMobile منتشر شده و باید آن را حقیقی دانست. این وب سایت دارای منابع نزدیک به سامسونگ بوده و همیشه پیرامون محصولات سامسونگ مطالبی منتشر می‌کند.

گلکسی فولد ۲ دارای حافظه ذخیره سازی متنوع

گلکسی فولد ۲ با شماره مدل SM-F916 آشکار شده و از حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. مدل پیشین با حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی و شماره مدل SM-F91x رویت شد. برند موردبحث در نظر دارد این نسل از گلکسی فولد را با قیمت کمتر عرضه دارد تا بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. Galaxy Fold فعلی با قیمت ۱۹۸۰ دلار راهی بازار شد و مدل گران قیمتی به حساب می‌آمد که حتی انتقاداتی هم نسبت به سامسونگ وجود داشت.

پیش بینی شده نسل جدید این اسمارتفون با قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه شده تا مشتریان بتوانند با قیمت بهتری این گزینه پرچمدار تاشو را خریداری کنند. شایان ذکر بوده پیشتر شاهد معرفی گلکسی زد فلیپ بودیم که از گوشی‌های تاشو کلاسیک الگوبرداری شده بود.

lما گلکسی فولد دارای نمایشگری بوده که همچون کتاب باز شده و شباهتی در ساختار به گلکسی زد فلیپ ندارد.


مطالب مرتبط:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا