اخبار تکنولوژی

روتر وای فای ۷ مدل BE 3600 شیائومی عرضه شد

شرکت شیائومی به تازگی روتر وای فای ۷ مدل BE 3600 خود را در بازار چین عرضه کرد. روتری سریع و کارآمد که با قیمت بسیار مناسب قابل تهیه است و از طراحی ساده بهره می‌برد.

در واقع شیائومی نسخه ۲.۵G روتر BE 3600 را در ژانویه امسال عرضه کرد. این روتر WiFi 7 مجهز به درگاه شبکه ۲.۵G و سه پورت شبکه گیگابیتی بود. در مقایسه، این نسخه گیگابیتی دارای پورت‌های شبکه چهار گیگابیتی است. این نسخه گیگابیتی BE 3600 اکنون به طور رسمی در چین با قیمت خرده فروشی ۲۶۹ یوان به فروش می‌رسد.

نسخه BE 3600 گیگابیتی شیائومی در رنگ سفید با ابعاد ۲۰۹.۹۸mm x 40.95mm x 219.83mm عرضه می‌شود. حداکثر سرعت اتصال ۳.۵۷۰ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. با باندهای ۲.۴G و ۵G، حداکثر سرعت اتصال به ترتیب به ۶۸۸ مگابیت در ثانیه و ۲۸۸۲ مگابیت در ثانیه می‌رسد. از آنجایی که این روتر می‌تواند به یک دستگاه واحد با هر دو باند فرکانس ۲.۴G و ۵G به طور همزمان سرویس دهد، حداکثر سرعت اتصال ۳۵۷۰ مگابیت بر ثانیه دارد.

طبق گزارش‌ها، باند فرکانس ۵G  دو در دو ۱۶۰ مگاهرتز در مقایسه با وای فای ۶، بیش از  ۴۴ درصد توان عملیاتی را افزایش می‌دهد. با فناوری واحدهای چند منبعی (RU)، این روتر قادر است منابع پهنای باند را به دستگاه ها بر اساس نیاز شبکه آنها اختصاص دهد. همچنین چهار تقویت کننده سیگنال با کارایی بالا را با قدرت سیگنال مجهز می‌کند که می تواند به راحتی بر موانع دیوار غلبه کند.

روتر وای فای ۷ مدل BE 3600 به بازار رسید

این روتر از یک پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. روتر با این تراشه می‌تواند حداکثر به ۱۲۸ دستگاه در یک زمان سرویس دهد. حافظه آن ۲۵۶ مگابایت بوده و در قسمت بیرونی، یک نشانگر LED، یک دکمه تنظیم مجدد سیستم و یک دکمه مش دارد. در جعبه بسته بندی، یک کابل شبکه، آداپتور برق، دفترچه راهنمای دستورالعمل و روتر تعبیه شد. خریداران همچنین یک سال گارانتی برای این روتر دریافت می‌کنند.

در دیگر خبرها شیائومی اولین MIX Flip را در سال ۲۰۲۱ توسعه داد. اسم رمز این دستگاه “argo” بود. گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. اما برند چینی توسعه اولین MIX Flip را متوقف کرد. آخرین بیلد MIUI داخلی دستگاه نمونه اولیه MIUI-V21.4.24 بود. از آن زمان، هیچ مدل Flip جدیدی ایجاد نشده است، تمرکز روی سری MIX FOLD بوده است.

شیائومی اکنون در حال آزمایش داخلی MIX Flip است و انتظار داریم که در ماه می رسما معرفی شود. ابتدا فکر می‌کردیم که این مدل MIX FOLD 4 است. اما پس از آن نگاهی دقیق‌تر به Mi Code انداختیم و متوجه شدیم که باید اعلامیه جدیدی ارائه کنیم. در حالی که MIX FOLD 4 در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند، MIX Flip برای کاربران سراسر جهان در دسترس خواهد بود. MIX Flip دارای شماره مدل «۲۴۰۵CPX3DG / 2405CPX3DC» است. اسم رمز دستگاه “ruyi” و شماره مدل داخلی “N8” است. شماره داخلی “۸” معمولاً به دستگاه‌های سری MIX اختصاص داده می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا