اخبار تکنولوژی

گلکسی تب اس ۹ اولین تبلت ضدآب سامسونگ خواهد بود

شرکت سامسونگ مدتها بوده که پرچمداران خود را با استاندارد ضدآب IP67 راهی بازار می‌کند. اما تاکنون تبلتی از این شرکت شاهد نبودیم که چنین ویژگی داشته باشد اما قرار است گلکسی تب اس ۹ قاعده بازی را تغییر دهد.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، گلکسی تب اس ۹ اولین تبلت کره‌ای‌‌ها خواهد بود که از استاندارد ضدآب IP67 بهره می‌برد. به گفته Sammobile، IP67 استانداردی برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد بود.

انتظار داریم سامسونگ در نیمه دوم سال جاری سری تبلت تب اس ۹ را معرفی کند. شایان ذکر بوده که تبلت‌هایی مقاوم سامسونگ، مانند Tab Active 3 دارای استاندارد IP هستند. حتی گوشی‌های تاشو گلکسی Z نیز با مقاومت در برابر آب عرضه می‌شوند. بنابراین، منطقی است که سامسونگ بالاخره تبلت‌های پرچمدار خود را انعطاف پذیرتر سازد. لازم به ذکر بوده که اطلاعات بر اساس شایعات اولیه بوده و ممکن است سامسونگ در آینده برنامه خود را تغییر دهد.

گلکسی تب اس ۹ تبلت پرچمدار سامسونگ

در حال حاضر، جزئیات دیگر در مورد Galaxy Tab S9 موجود نیست. ما انتظار داریم که این تبلت با صفحه نمایش بزرگ، پردازنده سریع و پشتیبانی از قلم اس پن وارد بازار شود. برای یادآوری، گلکسی تب اس ۸ سال گذشته دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی LPTS TFT بود که وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت گرفته و قطعا تب اس ۹ دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است.

این تبلت یک باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی دارد. یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و یک دوربین اولتراواید ۶ مگاپیکسلی هم در عقب تعبیه شده که در کنار دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا