اخبار تکنولوژی

تلفن گلکسی S24 در زمینه گیمینگ بهتر از اس ۲۳ است

گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ سال است. تست‌های اخیر نشان داده‌اند که به لطف پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy و یک محفظه بخار بسیار بزرگ، حتی در تست‌های گرافیکی از iPhone 15 Pro Max که اخیراً معرفی شده، بهتر عمل می‌کند. به نظر می رسد تلفن گلکسی S24 اولترا یک دستگاه بازی حتی بهتر باشد.

شایعه شده است که Galaxy S24 Ultra به طور انحصاری به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy مجهز خواهد شد. در تست محاسباتی GPU Geekbench 6 (Vulkan)، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بیش از ۱۵۰۰۰ امتیاز کسب کرد. این ۶۰ درصد بیشتر از امتیاز GPU (9000 امتیاز) اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در همان تست است.

در حالی که امتیاز محاسباتی GPU Geekbench دقیق‌ترین راه برای آزمایش برش‌های گرافیکی یک تراشه نیست، اما نشان می‌دهد که یک تراشه در مقایسه با سایر تراشه‌هایی که از همان تست استفاده می‌کنند چقدر بهتر است. انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یک تراشه هشت هسته‌ای ۴ نانومتری باشد که توسط TSMC ساخته شد.

تلفن گلکسی S24 با ویژگی‌های برجسته

این پردازنده دارای یک هسته سی پی یو ARM Cortex-X4، پنج هسته سی پی یو ARM Cortex-A720 و دو هسته سی پی یو Cortex-A520 است. چیپ دارای پردازنده گرافیکی Adreno 750 با شتاب ردیابی پرتوهای سخت افزاری است. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که تراشه جدید کوالکام ۵۰ درصد عملکرد GPU بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ارائه می‌دهد.

سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۳ چیز ارزشمندی یاد گرفت زیرا مکانیزم اتلاف گرمای محفظه بخار بزرگ را ارائه کرد و ما انتظار داریم که شرکت کره جنوبی آن را بهبود بخشد تا عملکرد پایدار خوبی را با سری گلکسی اس ۲۴ ارائه دهد. باید دید عملکرد تراشه Exynos 2400 در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 3 چگونه است. گرمای بیش از حد یا تفاوت عملکرد قابل توجه با تراشه Exynos 2400 برای شهرت این شرکت بد به نظر می‌رسد.

گلکسی اس ۲۴ و اعضای آن دارای سخت افزار قدرتمندی بوده که می‌توانند عملکرد بالایی از خود نشان دهند. بنابراین انتظار داریم با گوشی‌های قدرتمند و برجسته از این برند رو به رو شویم. برند کره‌ای هر سال نسل جدیدی از گوشی پرچمدار خود را معرفی و عرضه کرده که ویژگی‌های جذاب ارائه می‌کنند.

پیش بینی شده در اوایل ۲۰۲۴ رونمایی سری اس ۲۴ صورت گیرد و جهت کسب اطلاعات تکمیلی منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا