اخبار تکنولوژی

تلفن گلکسی A25 5G به بازارهای بیشتری رسید

سامسونگ در اوایل این ماه از تلفن گلکسی A25 5G در کنار گلکسی A15 5G در ویتنام رونمایی کرد. این دو اکنون طبق برنامه راه خود را به هند رساندند.

این دو جدیدترین گوشی‌های هوشمند ۵G ارزان قیمت این شرکت هستند. آنها جانشین گلکسی A14 5G و Galaxy A24 5G محسوب می‌شوند. گلکسی A25 5G مانند هر گوشی دیگر سامسونگ با قاب تخت و دوربین‌های تراز عمودی به نظر می‌رسد. اما علاوه بر این، یک پلتفرم برجسته جدید برای دکمه‌های کناری به نام «جزیره کلید» ارائه می‌شود.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با طراحی ناچ است. وضوح صفحه نمایش ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. در بخش سخت افزاری، این گوشی یک چیپست Exynos 1280 دارد و با  رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ ارائه می‌شود.

تلفن گلکسی A25 5G در بازارهای بیشتر

در مورد دوربین، یک سیستم دوربین سه گانه در عقب و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور اولیه ۵۰ مگاپیکسلی با کمک OIS، یک واحد فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. گزینه‌های ارتباطی ارائه شده توسط این تلفن هوشمند شامل دو سیم کارت، ۵G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۳، GNSS و USB Type-C است. این گوشی همچنین با دو بلندگوی استریو، حسگر اثر انگشت جانبی، اسلات کارت MicroSD و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عرضه می‌شود.

محصول سامسونگ، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی دارد. گلکسی A25 5G دارای برچسب قیمت زیر در هند است.

۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت – ۲۶۹۹۹ روپیه (۳۲۵ دلار)
۸ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت – ۲۹۹۹۹ روپیه (۳۶۰ دلار)

در دیگر خبرها گلکسی XCover 7 غول فناوری کره جنوبی اخیراً در پایگاه داده NBTC مشاهده شده است. با نگاهی به فهرست آنلاین، تلفن هوشمند دارای شماره مدل SM-G556B است. متأسفانه، گواهی NBTC هیچ جزئیات دقیق دیگری را در مورد گوشی هوشمند فاش نکرد. اما اشاره می‌کند که عرضه آن نزدیک است. علاوه بر این، چند گزارش قبلی ما بینش بهتری در مورد این دستگاه به ما ارائه کرده است.

برای یادآوری، انتظار می‌رود گلکسی XCover 7 نسخه مقاوم گلکسی A55 5G باشد. گلکسی XCover 7 پیشتر در بلوتوث SIG، GCF، GeekBench و BIS رویت شده بود. این بدان معناست که به‌زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. اینها به ما نگاهی به برخی از مشخصات آن می‌دهند در حالی که افشا رندرهای رسمی آن را نیز فاش می‌کند. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، گلکسی XCover 7 به چیپ مدیاتک Dimensity 6100+ مجهز شده است که با ۶ گیگابایت رم همراه شده است. این سیستم عامل با رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد. گواهی بلوتوث SIG پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ را تایید می‌کند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا