اخبار تکنولوژی

سری گوشی ایسوس ROG Phone 8 ضدآب است

گوشی ایسوس ROG Phone 8 در ۸ ژانویه از طریق رویداد CES (نمایش محصولات الکترونیکی مصرفی) ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. بعدها در تاریخ ۱۶ ژانویه، گوشی‌های گیمینگ سری ROG برای بازار چین معرفی خواهند شد. امروز این برند استاندارد IP سری ROG Phone 8 را تایید کرد.

همانطور که در تیزر مشاهده می‌شود، ایسوس به طور رسمی تایید کرده است که سری ROG Phone 8 با شاسی استاندارد IP68 عرضه خواهد شد. این بدان معنی بوده که سری ROG Phone 8 دارای طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود که دوام و محافظت در برابر عناصر را برای کاربران فراهم می‌کند.

استاندارد IP68 تضمین می‌کند که شاسی می‌تواند در برابر غوطه ور شدن در آب تا عمق مشخصی مقاومت کند و برای جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به خوبی مهر و موم شده است و تجربه‌ای قوی‌تر و مطمئن‌تر از گوشی‌های هوشمند گیمینگ را به کاربران ارائه می‌دهد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به IP54  در ROG Phone 7 و IPX4 در سری ROG Phone 6 است.

تیزرهای قبلی در مورد سری ROG Phone 8 نشان داده بودند که این گوشی از طراحی صفحه نمایش جدیدی بهره می‌برد. ROG Phone 8 و ۸ پرو به جای حاشیه‌های ضخیم که در مدل‌های قبلی دیده می‌شود، با صفحه‌نمایش حفره‌دار که با حاشیه‌های باریک احاطه شده، وارد بازار خواهند شد. این برند همچنین تایید کرد که سری ROG Phone 8 از تثبیت کننده گیمبال برای ضبط فیلم تثبیت شده پشتیبانی می‌کند.

گوشی ایسوس ROG Phone 8 یک مدل ضدآب

در بازار چین، سری ROG Phone 8 رقیب سری Red Magic 9 Pro خواهد بود. مانند گوشی‌های گیمینگ نوبیا، ROG Phone 8 و ۸ پرو دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهند بود. به نظر می‌رسد که سری ROG Phone 8 به طور جدی از مدل تلفن‌های گیمینگ معمولی پیشینیان خود پیروی نمی‌کند. در مقابل، به نظر می‌رسد که با تأکید بیشتر بر ویژگی‌هایی مانند تجربه بهبودیافته دوربین، عملکرد محور است.

برند تایوانی در تلاش بوده ایسوس ROG Phone 8 را به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ جذاب ارائه دهد. مدلی توانمند که در نوع خود کم نظیر بوده و ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و این کمپانی سعی داشته مدلی برجسته را به مخاطب خود ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا