اخبار تکنولوژی

برتری ایرانسل در جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، رتبه برتر جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی، دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲، با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، شرکت‌های تبلیغاتی و هنرمندان، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این جشنواره، لوح تقدیر و تندیس بهترین آگهی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اهدا و از خدمات و تلاش‌های ارزنده وی، به عنوان «برگزیده بخش بهترین آگهی تجاری رادیویی»، تقدیر شد.

این لوح و تندیس، از سوی رئیس سازمان صداوسیما اهدا شد و مهندس رضا موحدی مدیرکل بازاریابی ایرانسل، به نمایندگی از مدیرعامل ایرانسل، آن را دریافت کرد.

جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما

رئیس سازمان صداوسیما در توضیح هدف برگزاری این جشنواره گفت: از منظر اقتصادی، تبلیغات بازرگانی مکمل چرخه اقتصادی تولید، مصرف و عرضه است و درنهایت به پیشرفت اقتصادی و توسعه کشور منجر می‌شود. از این رو ما با افتخار وظیفه خودمان می‌دانیم از تولید داخلی حمایت  کنیم و فعالان عرصه تولید و کسانی که برای اعتلای کشور در حوزه اقتصادی و تولید مقابل مشکلات سینه سپر کردند را نه‌تنها درک کنیم، بلکه تمام‌قد در خدمت‌شان باشیم.

این جشنواره که از بخش‌های مختلف تشکیل شده و برگزیدگانی از صنایع متفاوت داشت، در روز اختتامیه، با سمینار‌های تخصصی و غرفه‌های نمایشگاهی، میزبان علاقه‌مندان بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا