اخبار تکنولوژی

گوشی آنر ۹۰GT پس از معرفی اکنون عرضه شد

هفته گذشته آنر از گوشی شبه پرچمدار عملکرد محور آنر ۹۰GT در بازار چین رونمایی کرد. همانطور که این برند در زمان عرضه تایید کرد، ۹۰GT از امروز برای خرید در دسترس است.

این اولین گوشی هوشمند این شرکت بوده که ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌دهد. در چین، Honor 90 GT در پیکربندی‌هایی مانند ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی موجود است.

این مدل‌ها به ترتیب ۲۵۹۹ یوان ( ۳۶۵ دلار)، ۲۸۹۹ یوان ( ۴۰۵ دلار)، ۳۱۹۹ یوان (۴۴۷ دلار) و ۳۶۹۹ یوان (۵۱۷ دلار) قیمت دارند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این برند قصد دارد ۹۰GT را در بازارهای خارج از چین عرضه کند یا خیر وجود ندارد. آنر ۹۰ GT دارای یک پنل ۶.۷ اینچی OLED است که وضوح ۱.۵K، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM در سطح ۳۸۴۰ هرتز را تولید می‌کند. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند.

۹۰ GT یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای اتلاف گرما، دستگاه به یک واحد خنک کننده اتاق بخار سه بعدی ۵۲۶۸ میلی‌متر مربعی مجهز شده است. این دستگاه دارای یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی (Sony IMX906 با پشتیبانی OIS) + 12 مگاپیکسلی (فوق عریض) است.

آنر ۹۰GT به بازار چین رسید

این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری مجیک ۷.۲ اجرا می‌شود. این گوشی با ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، تراشه C1 بهبود یافته RF، موتور خطی محور x و بلندگوهای دوگانه استریو به فروش می‌رسد. ضخامت آن ۷.۱۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم اعلام شد.

در دیگر خبرها افشا اخیر که توسط یکی از کاربران Weibo به اشتراک گذاشته شده، تصویری واقعی از آنچه می‌تواند Magic 6 Pro باشد را به نمایش می‌گذارد. این تصویر یک دوربین سه گانه در عقب را نشان می‌دهد که به صورت مثلثی چیده شده است. به نظر رسیده دوربین بالایی یک لنز پریسکوپ باشد، با توجه به کتیبه زوم “۱۰۰x” در زیر آن قضاوت کنیم. کاربر Weibo همچنین یک رندر ارائه کرده که نمای واضح‌تری از طراحی گوشی ارائه می‌دهد.

در زیر لنز پریسکوپ، دو حسگر دیگر احتمالاً یک لنز اصلی و فوق عریض قرار دارند. شایعات قبلی از یک سنسور ۱ اینچی Omnivision OV50K برای دوربین اصلی و یک لنز ۱۶۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو حکایت دارند. علاوه بر این، ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تشخیص چهره سه‌بعدی Time-of-Flight (ToF) در بریدگی قرص‌شکل جلو قرار گیرد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا